שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חוסל המחבל שביצע את הפיגוע המחריד בתל אביב
הסתתר במסגד
מבית החולים איכילוב נמסר כי סה"כ מאושפזים הבוקר בבית החולים, 8 פצועים. מתוכם: 1 במצב אנוש בסכנה מידית לחייו. 3 יצאו מכלל סכנה ומאושפזים ביחידות טיפול נמרץ
זירת הפיגוע בתל אביב | צילום: זק"א תל אביב

בתום מרדף של כוחות הביטחון, אותר וסוכל המחבל אשר ביצע את הפיגוע בתל אביב. המחבל, פלסטיני מאיו"ש, אותר ע"י השב"כ כשהוא מסתתר בסמוך למסגד ביפו ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, נהרג במקום. ללא נפגעים לכוחותינו. חקירת הפיגוע נמשכת.

המחבל ראאד חאזם, בן 28 הינו תושב ג’נין אשר שהה בישראל באופן בלתי חוקי. ראאד לא שוייך לארגון טרור, הערכה כי פעל על דעת עצמו, למחבל אין עבר ביטחוני, ללא מעצרים קודמים. יצויין, בפיגוע הצליח המחבל לרצוח שני אזרחים ולפצוע עשרות.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, עודכן בהתפתחויות במהלך הלילה באופן שוטף. בשעה 08:30 יקיים רה"מ הערכת מצב נוספת בהשתתפות שרי הביטחון והבט"פ וראשי מערכת הביטחון.

רה"מ בנט מסר הבוקר: "אני מברך את כוחותינו שהצליחו למצוא את המחבל הנמלט, ולחסלו. אנחנו שומרים על דריכות מקסימלית, בתוך תל אביב ובכל הארץ, מחשש לאירועים נוספים או פיגועי חקיינות. עם ישראל כולו כואב את צער משפחות הנרצחים, ומתפלל לבריאות הפצועים. המלחמה שלנו בטרור הרצחני ארוכה וקשה. אנחנו ננצח".

מבית החולים איכילוב נמסר כי סה"כ מאושפזים הבוקר בבית החולים, 8 פצועים. מתוכם: 1 במצב אנוש בסכנה מידית לחייו. 3 יצאו מכלל סכנה ומאושפזים ביחידות טיפול נמרץ השונות. 4 נוספים במצב קל עד בינוני.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים