שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » חופשה בישראל עד 1000 שקל ללילה
מ' התיירות יפרסם
שר התיירות, יואל רזבוזוב: "כשראיתי שמחירי החופשות עלו ויצאו מפרופורציות, עצרתי את הקמפיין. כעת יש להראות לציבור שיש בישראל חופשות במחיר שווה לכל נפש"
חדר במלון | צילום: By Makistock, שאטרסטוק

במסגרת המאבק של שר התיירות יואל רזבוזוב במחירי החופשות הגבוהים בישראל, משרד התיירות מפרסם קול קורא למתקני אירוח תיירותיים לבוא ולהשתתף בקמפיין פרסומי שיציג לציבור חופשות במחירים של עד 500, עד 750, ועד 1000 שקל לילה לזוג.

על פי דרישות משרד התיירות רק מלונות, צימרים ושאר מתקני אירוח התיירותיים שמבטיחים לילה לזוג (ללא ארוחת בוקר), בחדר סטנדרטי, אשר יפורסם בכל הפלטפורמות של המלון, לכל חודש אוגוסט, ללא התניה של מספר לילות מינימאלי להזמנה, יוכלו להיכלל בקמפיין.

הקמפיין אשר יופץ ברשתות התקשורת, אתרי האינטרנט וברשתות החברתיות, יפנה את הציבור לאתר משרד התיירות, בוא תופץ רשימת מתקני האירוח התיירותיים אשר כלולים בקמפיין. זאת כשהם מחולקים לשלוש מדרגות מחיר: עד 500 שקל, עד 750, ועד מחיר של 1000 שקל. כאשר אין הפרדה בין מחיר לאמצע השבוע או לסוף השבוע – כל עוד המחיר המוצע עומד ברף 1000 השקלים ללילה.

שר התיירות, יואל רזבוזוב: "כשראיתי שמחירי החופשות עלו ויצאו מפרופורציות, עצרתי את הקמפיין. כעת יש להראות לציבור שיש בישראל חופשות במחיר שווה לכל נפש. מעבר למלחמה החשובה ביוקר המחייה, אותה אני מוביל כשר בממשלה, חשוב לי שידעו כולם עד כמה יש במדינה המדהימה שלנו מקומות ששווה לראות ולבקר בהם. במיוחד בחודש אוגוסט כשהילדים לא במסגרות. חופשה בישראל זה לא לעשירים בלבד, ולכן אנחנו יוצאים בקמפיין שיוכיח את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים