שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "חופש ההצבעה הוא פתרון רע ותקדים מסוכן"
שר הביטחון
גנץ התייחס היום בישיבת הסיעה של כחול לבן לנואים העומדים על הפרק, בהם מינוי היועמ"שית, האזנות של פגסוס וכן על התרבות מקרי טרור האבנים
שר הבטחון בני גנץ | צילום: טל עוז, משרד הביטחון
צילום: ערוץ כנסת

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס היום בישיבת הסיעה של כחול לבן לנואים העומדים על הפרק, בהם מינוי היועמ"שית, האזנות של פגסוס וכן על התרבות מקרי טרור האבנים ביו"ש.

"מברך את עו"ד גלי ברהב מיארה על מינויה ליועצת המשפטית לממשלה – אני בטוח שהיא תפעל לביצור שלטון החוק, עצמאות מוסד היועץ, וביחד נמשיך לקדם נושאים חשובים למען מדינת ישראל וביטחונה".

בנוגע לפרשת פגסוס והמשטרה: "המציאות שנחשפת לעיננו חמורה. אני מוטרד בעיקר מהאזרחים הקטנים שבקצה, אלו שפרטיותם נחשפת, ואין להם את הכוח להגן על עצמם. אסור שהאצבע תהיה קלה על המקלדת. כמו שחובה לשמור על טוהר הנשק, חובה לשמור על טוהר החקירה. יש לי אמון במשטרה, וחשוב שלציבור יהיה אמון בה. טוב עשה שר הבט"פ בהמלצת המפכ"ל שהודיע על הקמת ועדת בדיקה ממשלתית בראשות שופט".

בנוגע לטרור באיו"ש והפשיעה הלאומנית: "הנחיתי את צה"ל להגביר את הפעילות היזומה מול פיגועי ירי. אנחנו ניזום, נסכל ונשים את ידינו על מי שמנסים לפגוע בחיי אדם. לצד המאמץ המבצעי הזה, הגברנו את המאמץ המשולב– צה"ל, שב"כ ומשטרה, מול פשיעה לאומנית, שהגיעה לכדי פעולות טרור של ממש".

לצערי, בעוד שצה"ל, בהובלת הרמטכ"ל לוקח אחריות, ומגביר את הפעילות, בחר השר לביטחון הפנים לחפש אשמים במקום להירתם למאמץ ולסייע למצוא פתרונות ופעולות. צה"ל לא צריך מכתבים, צה"ל צריך שותפים כמו שהוא מוצא בשטח בשב"כ ובמשטרה. בתירוצים, לא מנצחים מלחמות. לכולנו – דרג מדיני, ורק אז דרג מבצעי, אחריות משותפת להיאבק בפשיעה הלאומנית. אני מבקש לגבות את הרמטכ"ל ומפקד פיקוד המרכז, שפועלים לפי רוח המפקד. לא נאפשר להוציא את רוח המפקד מהמפרשים".

בנוגע לחוק האזרחות: "חוק האזרחות הוא חוק ביטחוני חשוב, אבל חופש ההצבעה הוא פתרון רע ותקדים מסוכן. כחול לבן תתמוך בחוק הממשלתי. אם יהיה חופש הצבעה, כחול לבן תראה את עצמה בהמשך נכונה להשתמש בחופש הצבעה גם בנושאים שחשובים לה. מי שירצה להרגיש חופשי לגמרי, יגלה בסוף שחופשי זה לגמרי לבד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים