שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חוק החשמל עבר, בנט לסטרוק: "עופי לי מהעיניים"
מהומה גדולה במליאה
חברי האופוזיציה הטיחו בפני רה"מ בנט 'לך' ו'בושה' • נתניהו: "יום שחור לציונות ולדמוקרטיה. ממשלת בנט-רע״מ שברה היום עוד שיא אנטי-ציוני ואנטי דמוקרטי"
רה"מ נפתלי בנט במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

מליאת הכנסת אישרה הבוקר (ד') את "חוק החשמל" של ח"כ וליד טאהא (רע"מ), שמאפשר חיבור לתשתיות חשמל, מים וטלפון במבנים שהוקמו ללא היתר, במגזר הערבי בנגב ובגליל. מהומה גדולה פרצה במליאה.

המהומה פרצה כשראש הממשלה נפתלי בנט ניגש לספסלי האופוזיציה והטיח בהם כי לא עשו דבר עבור ההתיישבות הצעירה. חברי האופוזיציה הטיחו בפניו 'לך'. הסדרנים נאלצו לחצוץ ביניהם, ויו"ר הכנסת מיקי לוי ניסה למשוך את בנט מהמקום.

חברי הכנסת מהאופוזיציה צעקו "בושה, בושה, בושה" לעבר חברי הכנסת מימינה ותקווה חדשה שהצביעו בעד חוק החשמל.

בנוסף, ראש הממשלה נפתלי בנט צעק לעבר נתניהו וחברי הליכוד: "אתה אחראי על ההתנתקות, 12 שנים הפקרתם את ההתיישבות הצעירה", נתניהו סובב את גבו והלך.

מפלגות האופוזיציה (למעט הרשימה המשותפת) החרימו את שלב ההצבעה על הסתייגויות להצעת החוק.

החוק עבר בקריאה שלישית עם 61 תומכים. 3 נמנעים.

מרכז האופוזיציה ח"כ יריב לוין הגיב: "עם ישראל משלם היום עוד מחיר עצום על תאוות הכיסא של בנט ושקד והנקמנות הקטנונית של סער ואלקין".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "יום שחור לציונות ולדמוקרטיה. ממשלת בנט-רע״מ שברה היום עוד שיא אנטי-ציוני ואנטי דמוקרטי".

עוד כתב נתניהו: "היא אישרה היום את חוק החשמל של רע״מ לחיבור עשרות אלפי מבנים לא חוקיים לחשמל. בכך היא מכשירה את השתלטות התנועה האיסלאמית על הנגב והגליל ומגשימה נדבך מרכזי בתוכנית הפלסטינית למימוש ״זכות השיבה״, באותה נשימה ממשלת בנט-רע״מ הצביעה נגד הצעתנו לחיבור לחשמל של ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון.

כדי להעביר את חוק החשמל השערורייתי של התנועה האיסלאמית הם שברו בפעם הראשונה בתולדות הכנסת את תהליך החקיקה ופעלו בניגוד לעמדת היועצת המשפטית של הכנסת. ממשלת בנט-רע״מ יוצרת אנרכיה בכנסת. צעד אחר צעד היא רומסת את הציונות ואת הדמוקרטיה.

היא מבצעת איחוד משפחות פלסטיניות, מקדמת חוק להשתקת האזרחים ברשתות החברתיות, חוק שמאפשר לשוטרים להיכנס לבתי אזרחים ללא צו שופט וחוק לפסילת מועמדים לראשות הממשלה.

היום, עם חוק החשמל, היא הגיעה לשפל חדש בהתרפסות המסוכנת שלה לתנועה האיסלאמית תוך דריסת הדמוקרטיה ברגל גסה.

הם לא ישתיקו את האופוזיציה הלאומית שלנו והם לא יסתמו את הפה שלכם, אזרחי ישראל", סיים נתניהו.

ח"כ סטרוק נגשה לבנט אחרי ההצבעה: "איך אתה לא מתבייש? אתה יושב על כסא ראש הממשלה בפתקים של תושבי ההתיישבות הצעירה". בנט: "עופי לי מהעיניים".

מפלגת הציונות הדתית הגיבה: "יום עצוב למדינת ישראל. הם התייאשו מהציונות. הם מעבירים את כל מה שחשוב ויקר לנו לשליטת התנועה האיסלאמית. לא לעולם חוסן, שוב נשוב".

"אנו בציונות הדתית ובמחנה הלאומי כולו מבטיחים בעזרת השם לחזור ולתקן. להשיב את מדינת ישראל למסלול. להרים שוב את דגל הציונות. לבנות ולהיבנות בהתיישבות הצעירה והוותיקה בגליל בנגב וביהודה ושומרון. גם אם הם שכחו ונטשו, אנו נשוב ונבנה".

עוד הוסיפו: "גם אם אדמתי בוערת, במיוחד כשאדמתנו בוערת אנו אומרים בקול ברור וגאה – אין לנו ארץ אחרת. הציונות תנצח".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. (1) מי שמאבד עשתונות לא ראוי להנהיג עם שלם ומדינה!!! (2)מי שביזה ראש ממשלה קודם, והוביל ועמד בראש השתלחויות ושיח ירודים, זולים, מבזים, ולא מכבדים כלפי ראש ממשלה מכהן, ומי שהוביל ועודד מסע הסתה בכל שבוע עם הפגנות ומיצגים דוחים ומבישים וחסרי כל כבוד ערך ותרבות, מי שהוביל רוח כזו בעם ולימד אותו תרבות זולה שכזו, שלא יתפלא אחר כך שהוא חוטף בחזרה את כל מה שהוא טיפח יצר וזרע.

  2. (1)מי שמאבד עשתונות לא ראוי להנהיג עם שלם ומדינה!!! (2)מי שביזה ראש ממשלה קודם, והוביל ועמד בראש השתלחויות ושיח ירודים, זולים, מבזים, ולא מכבדים כלפי ראש ממשלה מכהן, ומי שהוביל ועודד מסע הסתה בכל שבוע עם הפגנות ומיצגים דוחים ומבישים וחסרי כל כבוד ערך ותרבות, מי שהוביל רוח כזו בעם ולימד אותו תרבות זולה שכזו, שלא יתפלא אחר כך שהוא חוטף בחזרה את כל מה שהוא טיפח יצר וזרע.

  3. בס"ד יום רביעי ג'שבט התשפ"ב .
    כעוד שיא שלילי של ממשלת עשראל בכלל ומיפאלגת ימינה בראשות בנט בפרט. עוד תוצאה ישירה של הולכת שולל בוחרי הימין על ידי אדם חסר כשרון ומצפון שרדיפתו אחר הפירסום והשגת כסא ראש הממשלה בכחש ובכזב גרמה,גורמת ועוד תגרום נזקים רבים למדינת ישראל ולעם ישראל . בושה וחרפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים