שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "חוק הקנסות – מאה אחוז מאבק פוליטי ציני"
החרדים מגיבים
אשר: "אין פה שום רצון לשוויון. הגיע הזמן להוציא את הפוליטיזציה מהקורונה". מקלב: "היום יותר מתמיד אנחנו רואים כי אנו לא יכולים להעצים את כוחה של המשטרה"
יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

יו"ר ועדת חוקה יעקב אשר על אישור חוק הקנסות: "הבהילות של כחול לבן להעביר את חוק הקנסות 'ככתבו וכלשונו' מבלי לרדת לפרטים, תוביל לפגיעה קשה במאות אלפי עסקים קטנים ובינוניים שיהיו תלויים מעתה בגחמה של השוטר בשטח ללא שום בקרה ופיקוח. אין פה שום רצון לשוויון, שום עניין באכיפה, יש פה מאה אחוז מאבק פוליטי ציני. הגיע הזמן להוציא את הפוליטיזציה מהקורונה".

סגן השר אורי מקלב על אישור חוק הקנסות: "הרחבת והעמקת הסמכות למשטרה הוא דבר פוגעני והתנגנו לו מאז ומתמיד, היום יותר מתמיד אנחנו רואים כי אנו לא יכולים להעצים את כוחה של המשטרה".

"כיצד נוכל לאפשר למשטרה המפעילה שיטור יתר מול קבוצות מסוימות, מבצעת ענישה קולקטיבית, ואוכפת בצורה אגרסיבית ובררנית, את האפשרות להטיל קנסות כבדים כל כך, – שהם כבר לא הרתעה אלא מערך הענישה, השוטר כעת הופך לשופט ולמעניש כאחד".

"יש עוד הרבה מה לעשות טרם הטלת קנסות ואינם נעשים כיום, בדיקות מהירות וקטיעת שרשרת ההדבקה בצורה מהירה במקומות הסובלים מצפיפות יתרה והדבקה מהירה, הקנסות אינם מורידים את התחלואה", דברי מקלב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים