שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חיזבאללה ניסה להפיל מל"ט ישראלי ונכשל
מתיחות בצפון
המל"ט נע מעל שמי לבנון לצורך פעילות שגרתית, ונתקל בירי נ"מ. דובר צה"ל מסר כי כי כלי הטיס המשיך במשימתו. ביום שני הופל רחפן אך לא דלף מידע
אזור הירי | צילום: רשתות לבנוניות

כלי תקשורת בלבנון דיווחו מוקדם יותר היום (רביעי) כי ארגון הטרור חיזבאללה שיגר טיל נ"מ לעבר מל"ט של חיל האוויר הישראלי. מצה"ל נמסר כי זוהה ירי נ"מ משטח לבנון לעבר כלי טיס מאויש מרחוק במהלך פעילות שגרתית מעל שטח לבנון, ונאמר כי המל"ט לא נפגע והמשיך במשימתו.

מדובר בפעם הראשונה מזה זמן רב שארגון הטרור יורה טיל נ"מ לעבר כלי טיס של חיל האוויר. בצילומים מלבנון נראה ככל הנראה יירוט, ונשמעים הדי פיצוצים.

התקרית בגבול התרחשה ברקע מתיחות באזור בחודשים האחרונים, בצל איומים שמגיעים מכיוונו של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, לנקום את מותו של פעיל הארגון בסוריה שעסק בהברחות נשק ללבנון, אחרי כמה ניסיונות לבצע פיגועים, על פי הערכות בכירים בצה"ל, נסראללה לא זנח את כוונותיו לבצע פיגוע נגד חיילי צה"ל.

ביום שני השבוע טענו בחיזבאללה כי פעיליו הפילו רחפן של צה"ל באזור. צה"ל אישר את הטענה וציין כי אין חשש לדליפת מידע. בשטח רצועת עזה נפלו השבוע שני רחפנים גם כן. אתמול הודיעו בצה"ל שרחפן צבאי נפל בזמן פעילות מבצעית ברצועת עזה. בליל שני אישרו בצה"ל דיווח על נפילת רחפן בצפון רצועת עזה. בשני המקרים לא היה חשש לדליפת מידע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים