שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "חייבים להתחזק באהבת חינם"
הגר"י יוסף
הראשון לציון בשיערו השבועי: "בעולם הזה לא יודעים למה זה קרה, אבל בעולם העליון הכל ברור ומובן. זה לא קרה סתם בסוף ימי האבלות על תלמידי רבי עקיבא"
הרב יצחק יוסף | צילום: ויקיפדיה

אמש, בתחילת שיעורו השבועי בבית הכנסת היזדים התבטא הרה״ר לישראל מרן הראש״ל הגר״י יוסף שליט״א על האסון במירון ואמר: ״האסון הנורא הזה, שקיפדו את חייהם בני תורה ואברכים, צדיקים וחסידים בני ישיבות, עשרות שמות לדאבוננו, זה קורע כל לב".

"אנחנו לא יודעים על מה חרי האף הזה, על מה יצא הקצף, לא יודעים חשבונות שמים. שנבוא אחרי 120 לבית דין של מעלה, לא יהיה שום שאלות. למה זה בגיל 12 הלך, למה זה בגיל 30, שנבוא למעלה הכל יהיה מיושב".

"פה בעולם הזה אנחנו לא יודעים, אבל צריכים להתחזק. הזעזוע הזה צריך לחזק את כל עם ישראל, בצניעות, בקדושה, התמדה בלימוד התורה ומעל כולם אהבת חינם. זה קרה בסוף התאריך, בהם נפטרו תלמידי רבי עקיבא״.

מרן שליט״א המשיך לחזק את הציבור וסיים את דבריו: ״התורה היא אגוני מגנא ואצולי מצלא, כי הם חיינו ואורך ימינו. השיעור יהיה לעילוי נשמתם הטהורה, של ההרוגים באסון המחריד. הקב"ה ינחם את המשפחות על אובדן יקירהם וירפא את כל אלו שנפצעו. רפואה שלמה ברמ״ח אבריהם ושס״ה גידיהם, מכאן לחושבנא טובא, שנשמע ונתבשר בשרות טובות״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים