שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חייבים ליישם פתרון אמיתי לל"ג בעומר תשפ"ב
ח"כ יעקב אשר
שמונה חודשים לפני אירוע ל"ג בעומר הבא דורש ח"כ יעקב אשר פתרונות בשטח כדי להבטיח את שלומם של המתפללים במירון
יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת, יניב נדב

היום נפתח שלב העדויות בפני ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון בו נהרגו 45 בני אדם. הערב פרסם ח"כ יעקב אשר הודעה בה דרש כי חוץ מחיפוש אשמים לאסון וחקירת הגורמים שפיקדו על האירוע על הוועדה לקדם פתרון תכנוני מהיר שיבטיח של"ג בעומר תשפ"ב יתנהל כסדרו.

ח"כ אשר כתב בהודעתו כי "עם סיום יום העדויות הראשון בוועדת החקירה לאסון מירון עולה העובדה הפשוטה שהייתה ידועה לכל מראש והיא, שהגורם העיקרי לאסון במירון נעוץ בחוסר ההתאמה הקיצוני בין התשתיות וסף הקיבולת בהר מירון לכמות המתפללים הענקית הבאה לפקוד את הציון הקדוש בל"ג בעומר, כשאין בנמצא אף גורם היכול למנוע או להגביל בעד ההמונים מלעלות למירון.

בכדי לקדם את הפתרון הנדרש הציע אשר להקים ועדה נוספת שתתמקד רק בהיבטים המקצועיים והתכנוניים בהר כדי לבצע את השינוי הנדרש שיבטיח הילולה בטוחה ושקטה.

"תשעה חודשים בלבד לפני אירוע ל"ג בעומר הבא", כתב אשר, "טוב תעשה הוועדה אם לצד חקירת הגורמים השונים שפיקדו על אירועי מירון, תקים במקביל ועדת משנה מקצועית שתרכז את העבודה הנדרשת בתחום התכנוני, הלוגיסטי והתקציבי, כדי להבטיח שעד ל"ג בעומר תשפ"ב ייושם פתרון אמיתי עבור המוני עמך בית ישראל שיוכלו לעלות בנוחות ובבטחה לחגוג ולהתפלל כמנהג המקודש מקדמת דנא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים