שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חיילי צה"ל ירו על מסתערבי מג"ב – 2 נפצעו
בגבול מצרים
הכוחות סיכלו ההברחות ותפסו כ-400 ק"ג סמים בשווי מוערך של כ-8,000,000 ש"ח. כתוצאה מטעות בזיהוי, נפצעו שני לוחמי מג"ב באורח קל מירי כוחותינו
חייל צה"ל במרדף אחר המחבלים, אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל

תקרית חריגה התרחשה הלילה בגבול הסמוך למצרים כאשר כוחות צה"ל ביצעו ירי לעבר רכב ופגעו ב-2 מיושבי הרכב שהתבררו כלוחמי מג"ב – מסתערבים שהיו בפעילות.

תחילתו של האירוע בשעות הלילה כאשר מסתערבים של מג"ב ערכו מרדף בגבול מצרים אחר רכב של מבריחי סמים. כוח של חיילי צה"ל שהיה בנקודה סמוכה ולא ידע על הפעילות, ביצע ירי לעבר גלגלי הרכב של לוחמי מג"ב.

כתוצאה מהירי נפגעו 2 לוחמי מג"ב באורח קל והם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לוחם אחד שוחרר כעבר מספר שעות לאחר שמצבו השתפר. הלוחם השני נפגע בכף ידו והוא צפוי לעבור ניתוח בכף היד. האירוע מתוחקר ע"י צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך הלילה, התרחשו כתשע הברחות סמים שכללו ירי מסיבי של חוליות מבריחים לעבר שטח ישראל במרחב החטיבה המרחבית פארן. לוחמי צה"ל, זיהו את מוקדי הירי ופתחו בירי חזרה לעבר מקורות הירי על מנת לסכל את ההברחות".

"הכוחות סיכלו ההברחות ותפסו כ-400 ק"ג סמים בשווי מוערך של כ-8,000,000 ש"ח. כתוצאה מטעות בזיהוי, נפצעו שני לוחמי מג"ב באורח קל מירי כוחותינו. האירוע מתוחקר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים