שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » חיסון שלישי לכל הגילאים – תו ירוק בתוקף לחצי שנה
החלטות משרד הבריאות
עוד מההחלטות של משרד הבריאות: הקלה לבעלי חיסון בתוקף בחזרה מחו"ל – במקום שבוע בידוד, 24 שעות או עד קבלת תוצאות הבדיקה. תוקף החיסון והתו הירוק – חצי שנה
חיסון ילדים | צילום: דוברות מד"א
שר הבריאות ניצן הורוביץ בתדרוך |

ראשי מערכת הבריאות כינסו היום מסיבת עיתונאים בה הציגו את ההחלטות החדשות שקיבלו במשרד הבריאות. בנושא החיסון במנה השלישית הודיע מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש: "אנחנו מרחיבים את האפשרות למתן חיסון דחף – השלישי לכלל האוכלוסיה, בתנאי שחלפו 5 חודשים מאז המנה השניה. החל מהיום החיסון השלישי פתוח לכולם".

עוד מההחלטות של משרד הבריאות: הקלה לבעלי חיסון בתוקף בחזרה מחו"ל – במקום שבוע בידוד, 24 שעות או עד קבלת תוצאות הבדיקה. תוקף החיסון והתו הירוק – חצי שנה לאחר קבלת החיסון האחרון (השני או השלישי).

שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר: "אנחנו פועלים בכל דרך לעידוד הציבור להתחסן, אנחנו מגיעים ממש מתחת לבית עם מבצע חיסון עד הבית. שיתוף הפעולה בין הממשלה לציבור נשא פרי, אבל אנחנו חייבים להמשיך לחסן בקצב מהיר. אנחנו נמצאים תחת לחצים אדירים, אך בשיתוף פעולה צמוד עם ראש הממשלה נפתלי בנט אנחנו שומרים על קו שקול ואחראי.

מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש אמר בתדרוך: "נכון להיום בצהריים חיסנו שני מיליון איש במנה השלישית. מבצע החיסונים מוצלח מאד בקצב שלו ובתוצאותיו. גם בחיסון בני 12-15 אנחנו מתקדמים יפה. למעלה ממחצית האוכלוסייה הזו התחסנו".

ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס אמרה: "מנת החיסון השלישית מביאה אותנו לרמת הגנה אחרי המנה השנייה, כשעוד הייתה טרייה. אנחנו רואים עלייה של פי עשרה יותר מוגנות לאחר קבלת המנה השלישית".

‏פרוייקטור הקורונה הפרופ' סלמן זרקא אמר בתדרוך: "מי נקרא מחוסן? מי שקיבל שתי מנות על פי הפרוטוקול ועוד לא עברו חמישה חודשים, הוא מחוסן. מי שעברו חמישה חודשים וקיבל את המנה השלישית, הוא חוזר להגדרת מחוסן. לא צריך לומר שמי שקיבל מנה אחת, הוא כמובן לא מחוסן, ומי שעברו חמישה חודשים ולא קיבל את המנת דחף הוא לא מחוסן".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס להרחבת טווח הגילאים לחיסון השלישי: "מעכשיו, החיסון השלישי אפשרי גם מגיל 12.
זו פריבילגיה שאין באף מדינה אחרת. החיסון השלישי עובד. שני מיליון ישראלים כבר התחסנו. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שעשתה זאת, ובהצלחה".

"יש כבר תוצאות: הגידול בתחלואה הקשה החל להאט. אבל, שיא המערכה עוד לפנינו. לכן, יש להשלים את החיסון השלישי לכל האזרחים. אני קורא לאזרחים מגיל 12 ומעלה לצאת מיד ולקבל את החיסון השלישי. מי שעוד לא התחסן בכלל – נדרש לעשות זאת מיד. כך נגן על הבריאות ועל הפרנסה. אני מבקש להודות לשר הבריאות, למנכ"ל המשרד ולכל העוסקים במלאכה".

שר החוץ יאיר לפיד אמר: "החיסון השלישי מסייע לעצירת המגיפה, מהיום הוא פתוח לכולם. לכו להתחסן, כדי שנוכל לחגוג ביחד את החגים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים