שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "חיסונים אינם סיפורי גבורה של שתיים בלילה"
בנט נגד ביבי
יו"ר 'ימינה' מצטרף לביקורת נגד ראש הממשלה שהתגאה בהישגי המו"מ עם ענקית התרופות 'פייזר' לרכישת מיליוני מנות חיסון לקורונה: "מעולם לא עירבתי שיקולים פוליטיים"
נפתלי בנט | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, מצטרף לביקורת האופוזיציה על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו מול חברת פייזר במגעים להשגת החיסון לנגיף הקורונה.

"חיסונים לא צריכים להיות סיפורי גבורה של טלפונים בשתיים בלילה. כבר במאי היו צריכים למפות את החברות לפי הסיכויים שלהן ולחתום על הסכמי אופציות", אמר בנט בראיון לגלי צה"ל.

בנט מתח ביקורת על נתניהו וקרא ללמוד ממדינות שניצחו את הקורונה כיצד להתנהל. "רוצים לצאת מהקורונה או להיתקע בה? פוגע לנו באגו ללמוד מטיוואן ואורוגוואי שהצליחו?", תהה.

כאשר נשאל לעמדתו בנושא הסיפוח אל מול תוצאות הבחירות בארצות הברית השיב: "בשנים הקרובות צריך לשים בצד פוליטיקה, גם נושאים כמו סיפוח או מדינה פלסטינית ולהתמקד רק בהשתלטות על הקורונה, שיקום הכלכלה ואיחוי הקרעים בעם. כל היתר צריך להישאר בצד".

בנט הוסיף ושיגר עקיצה לראש הממשלה נתניהו, "כשהייתי שר הביטחון, לא הכנסתי גרם פוליטיקה. אם אתם רוצים לדבר על פוליטיקה, תזמינו את בנימין נתניהו או יאיר לפיד".

יצוין, כי לאחר הדרמה שהתחוללה אמש עם הודעת חברת 'פייזר' כי באין מענה והתקדמות מצד ישראל במו"מ לרכישת החיסון, בכוונתה להמשיך למדינות הבאות בתור ולדלג על ישראל, בישר ראש הממשלה הבוקר על "פריצת דרך נוספת בדרך להשגת חיסונים לישראל". בהודעה שפרסם כתב ראש הממשלה: "שוחחתי הלילה (02:00 שעון ישראל) פעם נוספת עם מנכ"ל 'פייזר' אלברט בורלה, העלתי על הקו את המשנה ליועמ"ש ואת היועץ המשפטי של 'פייזר' כדי להסיר את כל החסמים והקשיים הבירוקרטיים ולחתום על הסכם בינינו. ממשיך לעבוד מסביב לשעון להשגת חיסונים לישראל".

ה'זלזול' של 'פייזר' בהצעת הרכישה הישראלית, עורר בעקבותיו גל ביקורת מצד האופוזיציה שהאשימה את ראש הממשלה בהימור כושל על חברת התרופות 'מדרנה' שנמצאת גם היא בשלבי פיתוח מתקדמים של חיסון לקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים