שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חיסן את ילדיו בסתר, קיבל תביעה וגירושין
סיפור הזוי
האישה מתנגדת לחיסונים, ואף מבצעת פעילות לוחמנית נגד חיסון ילדים, בין השאר בקבוצות באינטרנט ובבית הספר, ולאחר שנוכחה האישה לגלות תבעה אותו, וביקשה להתגרש
תגיות:
חיסון ילדים | צילום: Jelena Stanojkovic, שאטרסטוק

מקרה הזוי קרה לבן 30 תושב חולון, שהחליט לחסן את שני ילדיו התאומים בני ה-12 לחיסון בקופת חולים, למרות שידע היטב כי אשתו מתנגדת לכך מכל וכל, בשל פעילותה הלוחמנית נגד חיסון ילדים, בין השאר בקבוצות באינטרנט ובבית הספר, האישה גילתה ותבעה אותו, וביקשה להתגרש.

כפי הידוע, לחיסון ילדים מעל גיל 12, אין צורך להשיג את הסכמתם החתומה של שני ההורים, ומספיקה חתימה של הורה מלווה אחד.

מנגד, במשרד הבריאות מדגישים שככל וקיימת מחלוקת בין ההורים לגבי מתן החיסון, הם אמורים ליישב אותה ביניהם, ובינתיים אין לחסן את ילדיהם. האב ידע כי אין דרך שבה תסכים אשתו לחיסון ילדיהם, ועל כן, ככל הנראה, החליט לפעול לבד, ללא קבלת רשות ממנה.

כששבה לביתה, נדהמה האם לגלות, כי ילדיה התחסנו, חרף פעילותה הלוחמנית בנושא. היא לא היססה, ובעצת עורכת דינה, עו"ד עינבר לב, מיהרה לתחנת המשטרה הקרובה, והגישה תלונה על פגיעה באוטונומיה של ילדיה על ידי האב, ופגיעה בבריאותם.

האישה שבה לביתה בזעם, נטלה את ילדיה לבית אמה, שם בילו שלושה ימים, כשלמחרת היום הוגש לגבר זימון ליחידת מהו"ת ליד ביהמ"ש למשפחה, לקביעת מועדים לגישור, במסגרת הליך הגירושין שבו פתחה נגדו אשתו.

לדברי עו"ד עינבר לב "אני אישית בעד חיסון נגד קורונה, וכמו כן משוכנעת בצורך לחסן את הילדים נגד המגפה, אך אין בדעה זו על מנת למנוע ממני לייצג אישה שכל זכויותיה ההוריות נלקחו ממנה באחת, כשבעלה מחליט על דעת עצמו לחסן את הילדים, ולמעשה ליטול ממנה כל אפשרות להכריע בגורל ילדיה. מעשה כזה הוא אלימות לשמה, ואין לי ספק, כי אם המשטרה תתמיד בחקירה, הוא גם יועמד לדין על פגיעה באוטונומיה של חסרי ישע".

התביעה לגירושין הוגשה בימים אלה לביהמ"ש לענייני משפחה בתל אביב.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. תשובה לעו"ד:
    "כל זכויותיו ההוריות של האב נלקחו ממנו באחת,כשאשתו מחליטה על דעת עצמה שלא לחסן את הילדים ולמעשה ליטול ממנו כל אפשרות להכריע בגורל ילדיו, מעשה כזה הוא אלימות לשמה"
    אגב, במקום לנסות ולעשות שלום בינהם, את מעמיקה את הקרע ופוגעת גם בילדים שאת כל כך "דואגת לגורלם".

  2. ״{כפיית} חיסון היא פקודה בלתי חוקית בעליל.״ (הברקה של אילן פקטור, בספרו ״דרוש מפיק״. )
    יש להפריד שתי שאלות:
    1) האם החיסון מועיל (יותר משהוא מזיק)?
    2) האם למישהו יש רשות לכפות על זולתו להתחסן בניגוד לאמונתו?

    מכירים את המושג ״ייהרג ובל יעבור?״
    אם מישהו מאמין בקונספירציה ההזויה ש-m\RNA עלול לשנות את ה-DNA באופן בלתי הפיך… או שיש ממשלה עולמית חשאית שמוחקת טוקבקים של מתנגדי חיסונים… (אלא אם הם מתלהמים וכותבים שטויות שמזיקות לעניינם)
    …או לחילופין מאמין בטענה המקובלת והמרגיעה שהחיסון יכול להגן לאורך חיים שלמים, בלי לגרום נזק גדול מן התועלת… (כגון, לפחות, לחץ אבולוציוני על הנגיף שייצור עוד ועוד זנים חדשים? פגיעה אנושה במערכת החיסון הטבעית?)

    או, לענייננו, זכות ההורה להחליט לפי ״אמונתו״…

    אפילו לפי היהדות ה״גלותית״ – *מותר* לאדם להחליט להיהרג – קל וחומר לבחור בין סכנות!

    וזכרו נא: גם השואה היתה פעם קונספירציה!
    !HOKA HEY

    (בואו נראה אם הפלצופות ימחקו לי גם את התגובית הזו.)
    ( paltzufas – or, guys from N12 – if you delete this comment, i'll publish a PrintScreen at "forum4\tapatalk ", at the thread "talkbacks"".DDDDD
    ("they" deleted old comments, also some wihch WERE published, and 1 re-appearedwere back AFTER the forum]4 trick"…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים