שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חיפושים אחר משתתף שעדיין נעדר
אסון מירון
חיים יצחק איכט, תושב באר שבע בן 39, נראה באזור המירון לאחרונה ביום חמישי • כל היודע דבר אודות מקום המצאו מתבקש לפנות למוקד 100

במשטרה מחפשים אחר נעדר אחד מהאסון שטרם יצר קשר עם משפחתו – חיים יצחק איכט, בן 39 מבאר שבע. הוא נראה במרון ביום חמישי בערב, כמה שעות לפני האסון ומאז נעלמו עקבותיו.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל מבקשת עזרת הציבור באיתור הנעדר איכט חיים יצחק בן 39 תושב באר שבע. נראה לאחרונה ביום 29.4.21 שעה 20:30 בהר מירון שבצפת. תאורו: גובהה 1.85, מבנה גוף רזה, שיער חום בהיר, עיניים חומות, מזוקן עם פיאות, מרכיב משקפי ראיה עם מסגרת שחורה. לבש בגדים בצבע שחור/לבן. מגבעת שחורה או קסקט שחור /אפור. כל היודע דבר אודות מקום המצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת ישראל תחנת באר שבע בטלפון 08-6462744/5".

סופיה, אמו של הנעדר, סיפרה כי המשפחה בדקה בכל בתי החולים ולא מצאה אותו. היא אמרה כי בנה חולה אפילפסיה והביעה חשש כי קיבל התקף ולאחריו נעלם. "הוא נסע לשם כבר ביום שני, ומאז אנחנו לא יודעים איפה הוא", אמרה. "יכול להיות שהוא נפל ונחבל".

"אני מאוד חוששת, פוחדת שהיה לו התקף והוא זרוק באיזה מקום", המשיכה האם. "הוא דיבר עם רב מנתיבות שראה אותו בפעם האחרונה ביום חמישי בערב במירון ואמרו לו לא להיכנס פנימה כי זה מסוכן. בדרך כלל הוא מתקשר אליי, אבל הפעם הוא לא מתקשר".

ברכה אחותו סיפרה ב'חדשות 12': "אמרו לי שראו אותו אתמול בערב במירון ודיברו איתו אחרי האסון, כנראה נשאר לישון שם ליד המקווה במירון באוהלים. הוא יצא מהבית ביום ראקון שעבר נסע למירון השאיר את הטלפון אצל חבר בגלל מה שקרה. אנחנו דואגים מאוד. נסע בעבר למירון כל שנה. בעבר היה ארוע דומה שהוא נעלם. יש לו 3 ילדים".

"אני מיום שישי על קוצים", הוסיפה", "אנחנו מאוד מודאגים. רציתי לנסוע לאבו כביר אבל במשטרה אומרים שהוא לא שם ולא בבתי חולים אבל הוא נעלם. בודקים אם הוא שם באחד האוהלים בהר. התייבשו לי הדמעות, אני מפחדת שהוא היה באסון. הרב שלו סיפר שהוא ראה אותו לפני האסון שם בהר בתוך כל המהומה. אני לא יודעת איפה הוא הלך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים