שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כים בליכוד דורשים לכנס את מרכז המפלגה
נלחמים ברע"מ
בליכוד לא מחבקים ידיים אל מול המתנות שנותנת הממשלה לערבים וקוראים לכנס את מרכז המפלגה ולקבל החלטה על אי ישיבה איתם בשום קונסטלציה
תגיות:
נוסח המודעה

רוב מוחלט של חברי הכנסת מהליכוד יחד עם עשרות ראשי סניפים חתמו על דרישה לכינוס מרכז הליכוד לקבלת החלטה: "הליכוד לא יקים ממשלה או לא ישתתף בקואליציה, שיש בה או שהיא נשענת על מפלגות או חברי כנסת, שמביעים תמיכה והזדהות עם מחבלים או ארגוני טרור".

בשבועיים האחרונים פעלו חברי פורום מלוכדים בראשות חכ״ל שבח שטרן, דוד צביאל ויהונתן טל להחתים את חברי סיעת הליכוד על דרישה לכינוס מרכז המפלגה.

את הפעילות הזאת יזמו בפורום מלוכדים יחד עם פורום ״בוחרים בחיים״ – פורום של הורים שכולים שפועלים נגד המעורבות של תומכי טרור בממשלה.

על המכתב חתמו עד עכשיו 27 חברי כנסת מסיעת הליכוד, בנוסף לחברי הכנסת, על העצומה חתמו עשרות ראשי סניפים בליכוד. עמית סגל דיווח כי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו טרם חתם אך הודיע לפי לשכתו כי הוא תומך במהלך.

בפורום ״מלוכדים״ מציינים שיפעלו לכנס את המרכז בחודש הקרוב מול מוסדות המפלגה.

בתגובה לפרסום כתבה ח"כ קטי שטרית: "מעולם לא חתמתי כל כך מהר על משהו כמו על המסמך הזה. בעולם מתוקן הם היו מחוץ לחוק, ברור שלא נשב איתם".

ארגון "עד כאן" אשר חשף את פעילות מפלגת רע"מ וקשריה עם חמאס מודים על הודעת חברי הכנסת של הליכוד כי לא יקימו ממשלה עם רע"מ: "אנו מברכים את חברי הכנסת של המחנה הלאומי על הודעה חשובה זו. שאלת העברת כספים לארגוני טרור איננה שאלה של ימין או שמאלה אלא שאלה של מדינה החפצה חיים. אנו קוראים לכלל נבחרי הציבור להפסיק את החרפה ולמנוע את העברת התקציב לעמותות שבקשר עם ארגוני טרור. הגיע הזמן להוציא כרטיס אדום למפלגת חמאס אשר נמצאת בממשלת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים