שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כים הוצאו באלימות – סדרן הכנסת נפצע
פגיעה בחסינות
המהומות החלו בעת שחברי הכנסת מהציונות הדתית התפרצו נגד בנט ואורבך על מעצר הבחורים מחומש ובעקבות כך הורה מיקי לוי על הוצאתם מהפרסה
מיקי לוי | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

בניגוד לחוק ותוך פגיעה בחסינות של ח"כים, חברי הכנסת שמחה רוטמן ואורית סטרוק הוצאו מהפרסה (מסדרון מאחורי המליאה) בהוראת יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי תוך שימוש באלימות, זאת לאחר שרוטמן צעק על מיקי לוי "משוגע".

המהומות החלו בעת שחברי הכנסת מהציונות הדתית התפרצו נגד בנט ואורבך על מעצר הבחורים מחומש ובעקבות כך הורה מיקי לוי על הוצאתם מהפרסה, זאת גם לאחר שח"כ רוטמן צעק על מיקי לוי "משוגע, חצוף, איבדת את השכל".

מיקי לוי ענה לו "אתה לא תקרא לי חצוף" וביקש מהסדרנים להוציאו מהפרסה. במהלך התקרית, אחד מסדרני הכנסת נפצע לאחר שנפל על הרצפה ונזקק לטיפול רפואי.

ח"כ שמחה רוטמן התייחס למקרה בריאיון בקול ברמה: "עמדתי והתווכחנו על מה שהתרחש בחומש ופתאום ניגש מיקי לוי ואומר לי תצא מהפרסה. הוא בא מלווה בארבעה סדרנים ומוציאים אותי החוצה. אמרתי לו שהוא משוגע כי הוא באמת כזה. הוא התעצבן מאוד, אמרתי לו אקרא לך איך שאני רוצה. יו"ר הכנסת ניגש אליי בבריונות אדירה".

"אני לא זוכר כזה אירוע, יש פה צד אחד שתוקף וצד אחד שהתגונן. רואים בסרטון שאם לא היו מפרידים ועוצרים את מיקי לוי מלהתקרב אליי זה היה מסתיים גרוע יותר. זו פגיעה בעבודת קודש של חבר כנסת ואין לו סמכות להוציא אותי מהפרסה".

מפלגת הציונות הדתית: "ההתנהגות הברוטלית של מיקי לוי הבוקר במליאת הכנסת היא עוד שיא שנשבר. הרמת ידיים וגירוש חסר תקדים של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן מהפרסה רק כי אמרו משהו שלא מצא חן בעיניו הם בריונות לא חוקית, חצופה ומסוכנת, שמדרדרת את מעמדה של הכנסת".

מפלגת נעם: "האלימות של השמאל חוצה כל גבול. מיקי לוי משתמש בכל הכוח שלו כיו"ר הכנסת כדי להוציא חברי כנסת מהפרסה. שיא נוסף שנשבר כדי לסתום פיות. זכותם של חברי הכנסת למחות על מעשים לא מוסריים שהממשלה עושה, כמו מעצרם של אברכים מישיבת חומש לפנות בוקר. מדינת ישראל הדמוקרטית הופכת לדיקטטורה".

ח"כ שלמה קרעי, הליכוד: "בזמן תפילת שחרית שלנו ב"פרסה", מיקי לוי השתגע לגמרי והחליט להוציא חברי כנסת אפילו מהפרסה, ללא סמכות חוקית, תוך פגיעה בחסינות ובאלימות קשה וברוטאלית".

"צומח לנו כאן רודן קטן שלא מכיר בגבולות הכח. פניתי ליועצת המשפטית שתאפס אותו ושתנחה את משמר הכנסת שלא לבצע פקודות בלתי חוקיות כאלו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. החומשים המכונים בחורים הם פורעי חוק משיחיסטים ועדיף שילמדו את תורתם בכלא מאשר במקום פרובוקטיבי במובהק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים