שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כים מהליכוד תקפו את אדלשטיין על אמירתו
"יותר גרוע מסער"
קרעי אמר: "אחרי סער ואלקין אין לי אמונה באף אחד. המעשה שהוא עשה אתמול אפילו יותר גרוע ממה שסער עשה בתקופת הבחירות. אנחנו במאבק איתנים של אופוזיציה"
יולי אדלשטיין | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

חברי הליכוד תוקפים בזה אחר זה את אמירתו של ח"כ יולי אדלשטיין שהצהיר כי בפריימריז הבאים הוא מתכונן להתמודד מול נתניהו על ראשות המפלגה.

כזכור, ח"כ יולי אדלשטיין התראיין ואמר: "אתמודד על ראשות הליכוד. עם נתניהו נישאר תמיד באופוזיציה, ניסינו ארבע פעמים עם נתניהו – למה שנצליח איתו בפעם החמישית? , לא חייבים בחירות, יש בכנסת 70 מנדטים ימניים, אפשר להרכיב ממשלה בראשותי עוד בכנסת הזו. הגיע הזמן להחליף דיסקט. הוא היה ראש ממשלה טוב, אבל אינו יכול להיבחר עוד. זה או אני – או ממשלה מסוכנת בראשות לפיד עם מרצ ורע"מ".

ח"כ מיקי זוהר אמר הבוקר לרשת ב': "אנחנו תנועה דמוקרטית. זכותו של כל אדם להציב את עצמו לבחירה. אני תומך בנתניהו ואעשה הכול כדי שייבחר ויחזור להנהיג את המדינה. גם אם יולי יתמודד הוא יהיה חלק מהנהגת הליכוד".

ח"כ שלמה קרעי היה תקיף יותר ואמר: "אין לי ספק שאדלשטיין עלול להיות עריק – אני לא יודע אם זה יקרה אחרי אישור התקציב או אחרי שהוא יפסיד בתבוסה לנתניהו. בקואליציה יתנו לו כל מה שיבקש. אחרי סער ואלקין אין לי אמונה באף אחד. המעשה שהוא עשה אתמול אפילו יותר גרוע ממה שסער עשה בתקופת הבחירות. אנחנו במאבק איתנים של אופוזיציה".

מירי רגב אמרה הבוקר בראיון לרשת ב': "אם לא נוכל לאפשר גם לאנשים ממעמד נמוך-בינוני, לאנשים מהפריפריה, ולאלו שמייצגים את רוב מצביעי הליכוד, להיבחר לראש התנועה – ייווצר מצב שאנשים יקימו ליכוד ב'. אני מתכוונת להישאר בליכוד וביום שאחרי נתניהו להתמודד לראשות התנועה".

בדבריה, התייחסה מירי רגב, לחוק שהגיש ח"כ דודי אמסלם, שזכה לכינוי "חוק ברקת", שלפיו פוליטיקאים בעלי הון לא יוכלו לעשות שימוש בכספם לצרכים פוליטיים, ובכך ליצור יתרון על פני מועמדים המגיעים ממעמד נמוך יותר.

ח"כ יואב קיש, שתמך בגדעון סער כשזה התמודד מול נתניהו, גם כן הגיב על הצהרתו של אדלשטיין ואמר: "ברמה האישית אתמוך בנתניהו. אחרי שעברתי את שנת הקורונה לצידו – הוא בכמה רמות מעל כל מועמד אחר ובהנהגתו ננצח את הבחירות הבאות".

ח"כ קטי שטרית הוסיפה בציוץ בטוויטר: "בליכוד היו פריימריז לא לפני הרבה זמן, ונבחר ברוב קולות בנימין נתניהו! אצלנו בליכוד נהוג להיות מאוחדים אחרי המנהיג הנבחר. אנחנו צריכים כרגע להיות מאוחדים גם כסיעה וגם כאופוזיציה במטרה להפיל את הממשלה הרעה והמסוכנת הזאת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים