שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כים מהמשותפת נגד הריגת המחבל
גיס חמישי
הח"כים טוענים כי "ירי באדם פצוע היא פשע איום ונורא". בכך הם נותנים גב לטרור שמרים את ראשו לאחרונה במדינת ישראל. ח"כים מהימין תוקפים
ח"כ עופר כסיף | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

הגיס החמישי – חברי הכנסת מהרשימה המשותפת יוצאים בהודעה כנגד הריגת המחבל שביצע את הפיגוע המחריד לפני זמן קצר בשער שכם בירושלים. הח"כים טוענים כי "ירי באדם פצוע היא פשע איום ונורא". בכך הם נותנים גב לטרור שמרים את ראשו לאחרונה במדינת ישראל.

הח"כים הגיבו כך לאחר שפורסם סרטון מטעה מזווית של אחד הרכבים הערבים שעבר במקום וכביכול הוכח כי לוחמת מג"ב ירתה לאחר שהמחבל נוטרל. אך סרטון שפרסמה דוברות המשטרה מוכיח כי הלוחמת פעלה כראוי. ח"כים מהימין הכריזו כי ללוחמת מגיעה צל"ש וכי כל אחד שיוצא לרצוח דינו מוות.

עוד בנושא:

השר עיסאווי פריג': "אל מול ניסיון רצח, יש לירות בתוקפים כדי להציל חיי אדם, לא כדי לקחת את חייהם שלהם כשאינם מהווים עוד סכנה. אם התמונה המשתקפת מהסרטונים משער שכם נכונה, לא מדובר רק בהפרה של הוראות הצבא והמשטרה, אלא גם במעשה שמבטא אדישות לחיי אדם שראוי שייחקר".

ח״כ עאידה תומא-סלימאן אמרה בתגובה לסרטון הירי: "פעם דיברו על "ניטרול". הוא על האדמה ומבצעים בו וידאו הריגה. הוצאה להורג של אדם שלא מהווה יותר איום – היא פשע איום ונורא. זו המציאות שהכיבוש מייצר".

ח"כ עופר כסיף בתגובה לסרטון הירי: "עוד הוצאה להורג ללא משפט שנקלטה בעין המצלמה. ירי באדם פצוע או שרוע שאינו מהווה סכנה, יהיה מעשהו אשר יהיה, הוא פשע מלחמה בעליל".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן על הפיגוע בכיכר שער שכם: "בימים האחרונים נעשו מספר ניסיונות ע״י מחבלים לפגוע בלוחמים ובאזרחים. הלוחמים והלוחמות פעלו בצורה נחושה, חתרו למגע וסיימו את האירוע בכך שמנעו פיגוע גדול יותר באזרחים ובלוחמים".

"אני מגבה באופן מלא את הלוחמים שהגיבו כנדרש לאירוע והביאו לניטרולו של המחבל ומנעו ממנו פגיעה נוספת בלוחמים ואזרחים שהיו במקום. הלוחמים ימשיכו לעמוד על המשמר באופן מקצועי ונחוש. כחיל מקצועי נלמד את הפרטים המדוייקים כמו בכל אירוע".

שרת הפנים איילת שקד מגבה את הלוחמים: "לוחמי מג"ב עומדים בקו החזית ואנחנו עומדים מאחוריהם. החלמה מהירה לפצוע".

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מאחל רפואה שלמה לפצוע מפיגוע הדקירה בשער שכם ומגבה באופן מוחלט את לוחמי מג"ב שהגיבו נכון וחיסלו את המחבל וניטרלו את הסכנה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "מצדיע לשוטרי מגב שהרגו את המחבל, מגיע להם צל"ש ולכל המצקצקים, גם כשמחבל שוכב על הרצפה, הוא מהווה סכנה ויכול להפעיל מטען חבלה. אני משבח את לוחמי מג"ב על פעילותם המהירה בנחישות ובמהירות, שהרגו את המחבל המתועב, וצריך שיהיה ברור לכולם, שמחבל שיוצא לרצוח יהודי יהרג במקום".

ח"כ קטי שטרית (הליכוד): "מברכת ומחזקת את כוחותינו על חיסול המחבל הנתעב הערב בירושלים. כל מחבל צריך לחסל מתפללת יחד עם כל עם ישראל לרפואתו של הצעיר שנפצע. שבוע טוב ובשורות טובות בע"ה".

ח״כ אופיר סופר בתגובה לפיגוע: שוב פיגוע קשה בירושלים, שוב מנסים לערער על הלגיטימיות שלנו כאן בארץ ומנסים לרצוח יהודים רק בשל היותם יהודים. מאחל רפואה שלמה ב"ה לפצוע ומחזק את ידי לוחמי מג״ב".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מדינה מטומטמת….נותנת במה לתומכי טרור
    יימח שמם ויאבד זכרם……צריך להרוג את כולם לא רק את המתועב הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים