שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ח"כ אבי מעוז: שכל אחד ימקסם את כוחו
סערת המפקד
ח"כ אבי מעוז יו"ר מפלגת נעם נפגש את פעילי המפלגה ברחבי הארץ, כחלק מהמפקד המתקיים בימים אלו. במהלך הסיורים ברך ח"כ מעוז על קידום מפקד רחב בציבור הדתי לאומי
ח"כ מעוז | צילום: מפלגת נעם

ח"כ אבי מעוז נפגש עם פעילי מפלגת נעם ומתפקדים נוספים ברחבי הארץ, כחלק ממהלך המפקד למפלגה. בין היתר ביקר ח"כ מעוז באילת, בנחלים, בגבעת אולגה, בירושלים ובמקומות נוספים. במפגשים דיבר ח"כ מעוז עם פעילי המפלגה על מלחמת התרבות שמתרחשת כיום במדינת ישראל, והתייחס למפקד רחב היקף בכלל מפלגות הציבור הדתי לאומי.

בנחלים אמר מעוז כי "כבימי החשמונאים, אנחנו נמצאים במלחמת תרבות. היום כנגד הפוסטמודרנה שבאה לטשטש את ההבדלים בין טוב ורע, בין אמת לשקר, בין ישראל לעמים, בין איש לאשה. אנחנו לעומת זאת יודעים להבדיל".

בנוסף, דיבר מעוז על ההבדלים בין תרבות ישראל לתרבות המנסה להשתלט כיום על המדינה, והבהיר "מלחמת תרבות זה כנגד האחים שלנו. מלחמה תודעתית, לא פיזית חלילה. הרב קוק זצ"ל במאמרי הראי"ה במחאה כנגד חילול שבת מסביר שלמלחמת הדעות אנחנו ניגשים בכאב לב. יודעים שזו מלחמה אבל מלחמה בין אחים. האמת היא לא וותרנית, לא ביישנית ולא פחדנית. לשקר אין רגליים. וסוף האמת לנצח".

באילת סייר ח"כ מעוז במוסדות החינוך בעיר, פגש את אנשי הגרעין וקהילות שונות. ח"כ מעוז הסביר לפעילי המפלגה כיצד ארגונים זרים ממדינות זרות פועלים בתוך מדינת ישראל ועוסקים בהנדסת תודעה "על מנת להשפיע על הרוח של עם ישראל, שנחדול מהאמונה בצדקת הדרך, מהאמונה וההבנה מה זה עם ישראל, מה זה קדושה, מה זה ארץ ישראל. אנחנו בטוחים שננצח".

בהמשך הזמין ח"כ מעוז את השומעים לקחת חלק בפועלה של מפלגת נעם "להתמודד עם הנדסת התודעה ועם התעמולה הפוסט מודרנית". ח"כ מעוז קרא לנוכחים להתפקד לנעם על מנת לחזק את המפלגה, והתייחס להיתכנות מפקד רחב בציבור הדתי לאומי "המפקד של כל מרכיבי הציבור הדתי לאומי הוא דבר מבורך. אני שב ומברך על כך שיהיה מפקד חברים במרכיבי הציבור הדתי לאומי האחרים, במפלגת הציונות הדתית, במפלגת הבית היהודי ובמפלגת עוצמה יהודית, על מנת שכל אחד ימקסם את כוחו וניצור בלוק טכני דתי לאומי בעל מספר מנדטים דו ספרתי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים