שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אורבך מימינה נגד פינוי מאחז אביתר
משבר בממשלה?
במהלך הבוקר סייר ח"כ אורבך ביישוב אביתר שם הציג לו דגן את הבקשה להסדרת היישוב. בן גביר: "אורבך טובל ושרץ בידו"
תגיות:
ניר אורבך באביתר | צילום: דוברות

יו"ר סיעת ימינה ח"כ ניר אורבך ביקר באביתר יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וסגן ראש המועצה דוידי בן ציון. במהלך הבוקר סייר ח"כ אורבך ביישוב אביתר שם הציג לו דגן את הבקשה להסדרת היישוב.

ח"כ אמר בביקורו: "הגעתי לאביתר לפגוש את התושבים, ללמוד את הנושא ואת המקרה. פגשתי אנשים טובים, חלוצים שבאים ליישב את ארץ ישראל באמונה גדולה. אני בודק איך אני יכול לסייע למקום ולתושבים. אני עתיד להיפגש עם הגורמים הרלוונטיים ולראות כיצד ניתן להתקדם ולעזור".

מיוסי דגן ראש מועצת שומרון נמסר: "אין מעשה ערכי וציוני יותר מלהקים ישוב בארץ ישראל ובוודאי אחרי רצח נוראי כמו של יהודה גואטה ואביתר בורובסקי. 53 משפחות החלוצים באביתר הן המענה הציוני הנכון ביותר של ממשלת ישראל בתקופה זו. אני מצפה מראש הממשלה ושר הביטחון לאשר באופן מיידי את הישוב.
יש להפסיק הניסיונות הפוליטים האובססיבים לעקור את הישוב ולאשר את הישוב כמו כל ישוב אחר במדינת ישראל לזכר הנרצחים. אני מודה לחבר הכנסת ניר אורבך על הביקור ומבקש ממנו לעשות כל מאמץ כדי להסדיר את הישוב".

צבי אלימלך שרבף- יור תנועת נחלה: "הישוב אביתר הוא מעשה ציוני פשוט, במיוחד אחרי הרציחות החוזרות ונשנות בצומת תפוח של אביתר ברובסקי ושל יהודה גואטה הי"ד. גם הקואליציה וגם האופוזיציה צריכים להצטרף ולתמוך בעשייה הציונית והחשובה באביתר".

יו"ר עוצמה יהודית ‏ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ח"כ אורבך טובל ושרץ בידו. אם באמת אורבך מתנגד לפינוי, שיפרוש מקואליצית השמאל ויעבור לימין. רק ככה אפשר היום למנוע את הפינוי המביש ולא לבגוד בבוחריו ששלחו אותו. כל מעשה אחר רק מנקה אולי את המצפון, אבל לא מטהר את השרץ".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ניר אורבך צריך עוד להתייעץ עם זמרים, אם הוא העביר את לשכתו לאביתר כדי לתמוך בו ולהתנגד לפינוי, או כדי לתמוך בפינוי ולהתנגד להשארתו, עד שבת הוא כבר יחליט לטובת הצד האחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים