שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אמסלם דורש לחקור את חדשות 12
"המכלאות"
אמסלם מציין כי ביום שישי האחרון שודרה בתוכנית "אולפן שישי" בחדשות ערוץ 12 כתבה ע"י המנחה דני קושמרו, שבה הוא ייחס לו שקרים ועלבונות מבלי לבקש את תגובתו
ח"כ דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ דודי אמסלם שלח הערב מכתב לגב' יוליה שמאלוב-ברקוביץ', יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, ובו דרישה לחקור ולטפל בהפקרות וחוסר אתיקה בחברת החדשות של ערוץ 12.

אמסלם מציין כי ביום שישי האחרון שודרה בתוכנית "אולפן שישי" בחדשות ערוץ 12 כתבה ע"י המנחה דני קושמרו, שבה הוא ייחס לו שקרים ועלבונות, וזאת כאשר הוא מתבסס לגמרי על כתבה בעיתון "דה מרקר", ולדברי ח"כ אמסלם "וכל זאת ללא בדיקת העובדות וללא בקשה מצידו לקבל את תגובתי בטרם שידור הכתבה, כפי המקובל".

ח"כ דוד אמסלם כותב: "אני רואה מקרה זה בחומרה רבה, ואכן יש בכוונתי לטפל בו באמצעות הערכאות הרלוונטיות. אולם, היות ומדובר בערוץ תקשורת שאמור לעבוד ולהתנהל תחת כללי אתיקה והגינות מקובלים, אני רואה את התנהלותו של מר קושמרו במקרה זה כשערורייתית, פוגענית ולא מקצועית בלשון המעטה".

אמסלם מסכם ומבקש "שבמסגרת הסמכויות שניתנו לך על פי חוק, תיכנסי לעובי הקורה ותבדקי לעומק את המחדל הביזיוני שחברת החדשות של ערוץ 12 ומר קושמרו התנהלו בו. לעניות דעתי, הם אינם עומדים אפילו בכללי האתיקה המקובלים בעיתון בית ספרי. על חשיבות בדיקת הנושא, כאמור, אין טעם להרחיב. מצפה להתיחסותך ולתשובתך המהירה".

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב כי "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט.

"אמרתי ולא אתנצל על כך- כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא, לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים