שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ ארבל מש"ס הגיש תלונה: "הבניה בבית ראש הממשלה נעשתה ללא היתר"
ארבל נגד בנט
ח"כ ארבל הסביר בתלונה: "בניה ללא היתר הוועדה המקומית לתכנון ובניה מהווה עבירת בנייה חמורה לפי סעיף 145 לחוק התכנון והבנייה אשר עונשה עשוי להגיע כדי מאסר".
שר הבריאות משה ארבל | צילום: דוברות הכנסת

במכתב תלונה שהגיש היום על בנייה ללא היתר בניגוד לחוק התכנון והבנייה בבית ראש הממשלה ברעננה כותב ח"כ ארבל:

"במהלך הדיון בבית המשפט העליון היום בעתירת שכני ראש הממשלה נגד העברת מעון ראש הממשלה הרשמי לביתו הפרטי ברעננה, התברר שעדיין לא התקבלו היתרי הבנייה לשיפוצים הנרחבים שבוצעו בביתו של ראש הממשלה במימון המדינה. יובהר, גרסתם הרשמית של נציגי משרד ראש הממשלה היא שעבודות הבנייה וההתאמה במעון ברעננה הסתיימו. למרות זאת נציגת המשרד הודתה כי טרם התקבלו ההיתרים והעבודות מצויות בשלבים ראשונים בלבד של קבלת ההיתר.

כידוע לך, בניה ללא היתר הוועדה המקומית לתכנון ובניה מהווה עבירת בנייה חמורה לפי סעיף 145 לחוק התכנון והבנייה אשר עונשה עשוי להגיע כדי מאסר. במקרה זה זוהי המדינה אשר הודיעה באופן רשמי וחד-משמעי לבית המשפט העליון שעבודות בנייה משמעותיות בוצעו ללא היתר בבית ראש הממשלה. חזקה כי עבודות אלו נעשו על דעתו של ראש הממשלה אשר הבית מהווה קניינו הפרטי".

את מכתבו מסכם ח"כ ארבל:"עם כל הצער שבדבר, לא ראיתי מנוס מלהגיש תלונה זו נוכח העבירות שבוצעו בבירור ע"י המדינה וראש הממשלה בעניין זה. אין לי ספק שלמרות הרגישות הפוליטית משטרת ישראל לא תתעלם מהפרת חוק בוטה ומוצהרת ותפעל בתקיפות לאכיפת החוק מבלי לעשות איפה ואיפה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים