שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אשר תוקף: "אפילו הבריטים הבינו שצריך כשרות"
לא נכנעים
בדיונים על רפורמת הכשרות תקף ח"כ יעקב אשר את היו"ר יוליה מלינובסקי ואמר כי "אפילו הבריטים הבינו שצריך גוף כשרות, וכי היו"ר משקרת על המצביעים שלה"
ח"כ יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת
ח"כ אשר בדיונים |
צילום: באדיבות אתר כנסת

בשעה זו ממשיכה הוועדה לשירותי דת בראשות ח"כ יוליה מלינובסקי לקיים הצבעות על אלפי ההסתייגויות שהגישה האופוזיציה על רפורמת הכשרות, כאשר היו גם כמה הסתייגויות של תיקוני נוסח שבקואליציה הסכימו לאשר.

בתוך הדברים תקף אשר את יוזמי הרפורמה ש"מחריבים את הרבנות הראשית ופוגעים בכשרות" כדבריו, "ולא התייעצו בכלל עם רבנים, לא שמעו את מועצת הרבנות הראשית, יושב כאן מנכ"ל הרבנות הראשית בעל כורחו ולא יכול להגיד את האמת, גם אם הוא לא יודה בכך אני יודע את האמת".

אשר אתגר את השר לשירותי דת "חניך המפד"ל", שפועל נגד הרבנות הראשית, "זה מוסד שהוקם לפני 100 שנה, בימי המנדט הבריטי, אפילו הם הבינו שצריך שתהיה רבנות ראשית ושרק רב יכול לקבוע בנושאים הלכתיים, לא אף פוליטרוק כזה או אחר, איך אתם מעזים לגעת בקודש הקדשים של הערכים הכי חשובים ביהדות, בכשרות האוכל?!".

הוא הוסיף ותקף את יוזמת "שלושת הרבנים" כציר עוקף רבנות וטען כי במערכת המשפט לא היו מעזים להציע יוזמה מופרכת שכזו, "תארו לכם שימנו שלושה עורכי דין ויקראו להם 'ועדת השופטים' והם יקבעו מי יישב במעצר, זה נורמלי?".

אשר הוסיף ונזף ביו"ר הוועדה ואמר לה כי היא משקרת על מצביעה בזה שהיא אומרת שיוקר המחיה ירד "שקר וכזב, הוא רק יעלה".

בדקות האחרונות דיווח ארי קלמן כי ח"כ יעקב אשר חשף בוועדה לשירותי דת כי יוליה מלינובסקי הסכימה כבר לדרישת החרדים שרף ברירת המחדל בכשרות יהיה בפיקוח הרבנות, אבל שר האוצר ליברמן הטיל וטו. ח"כ אשר: "הטייס כהנא מחריב את הרבנות הראשית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים