שיתוף
תגובות
חדשות » עימות חריף בין ליברמן לבין ח"כ אשר
האפליה והמחאה
דיון סוער היום סוועדת הכלכלה. ח"כ אשר לליברמן: "אתה מנסה להדליק אש אצלנו שלא ישימו לב לכשלונות שלך, אח"כ אתה מתפלא למה קוראים לך אנטישמי".
ח"כ יעקב אשר | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

דיון סוער שעסק במתן רשת ביטחון לעצמאיים, התקיים היום (שלישי) בוועדת הכלכלה של הכנסת, אולם הדיון גלש מהר מאוד לעימות חריף בין שר האוצר ליברמן לבין הח"כים החרדיים שהטיחו בו האשמות קשות על רקע הגזירות האחרונות ואף כינו אותו 'אנטישמי'.

ליברמן אמר כי "לגבי כל העצמאים אמרנו שב-25 בפברואר 2022 נראה את תמונה הסופית לגבי ינואר 2022 ותהיה לנו כל התמונה. בהתאם לכך נפעל. אני מבטיח שאנו לא נפקיר אף אחד. כל מי שזקוק לסיוע יקבל אותו. בזכות שינוי מקצה לקצה לעומת הממשלה הקודמת הגענו למצב אחר לגמרי".

שר האוצר הוסיף כי "בשבוע הבא נתחיל דיון בפריסת רשת ביטחון לעצמאים, ואני מקווה שבתוך שבועיים נסכם את הנושא הזה. אנו כרגע בשלבים סופיים של גיבוש התוכנית".

ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה פנה בדיון לליברמן ואמר: "שמונה חודשים העצמאים מחכים, היום כינסת לראשונה את הקבינט הכלכלי, ומה הבשורה? שאברכים ילמדו 20 שעות במקום 40, זה מה שמעניין את העצמאים? אחרי זה אתה שואל למה זה 'אנטישמי'?! אתה מנסה להדליק אש אצלנו שלא ישימו לב לכישלון שלך, אנחנו והילדים שלנו הגחלים שבאמצעותם אתה מפזר מסך עשן".

בהמשך דבריו התייחס לשתיקת החכי"ם מישראל ביתנו נוכח יוקר המחיה: "הלב שלכם לא במקום הנכון. כשעודד פורר היה ח"כ קידמנו יחד דברים טובים למען העצמאים, היום הוא שותק, גם קושניר יו"ר ועדת הכספים שותק מפחד".

אשר פנה לחכי"ם מהקואליציה ואמר: "גם הייתי פעם בקואליציה, הייתי יו"ר ועדת חוקה שחוקקה את תקנות הקורונה ולא קידמתי שום החלטה אם לא ידעתי שוועדת כספים מקדמת במקביל החלטות למתן פיצויים לעסקים".

"לא היה דבר כזה שנטיל הגבלות בלי פיצויים ועמדתי על כך גם מול הממשלה, איפה אתם היום? במקום לדבר על עסקים, ליברמן מדבר על חרדים, מה לא למדתם ליבה? אתם לא רואים שהוא עובד על כולם בעיניים?".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ליברמן לא יסיים את הקדנציה שלו כשר אוצר, בעקבות סיבוך בגרון ובמיתרי הקול נזכה לאתנחתא ממנו לתקופה של חודשים ארוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים