שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ ביטן ויתר על החסינות – יוגש כתב אישום
כצפוי
השיקולים המנחים את ביטן הם הרכבה הנוכחי של הכנסת והעובדה שחלק ניכר מהאישומים נגדו נוגעים לימי עבודתו בעיריית ראשון לציון, בטרם נבחר לכנסת
חה"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

ח"כ דוד ביטן מהליכוד הודיע ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כי אין בכוונתו לבקש חסינות מהכנסת בעקבות ההחלטה להעמידו לדין על עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. השיקולים המנחים את ביטן הם הרכבה הנוכחי של הכנסת והעובדה שחלק ניכר מהאישומים נגדו נוגעים לימי עבודתו בעיריית ראשון לציון, בטרם נבחר לכנסת. ביטן: "מתמודד עם האישומים תוך בטחון מלא כי בתום ההליך שמי ינוקה מכל רבב".

כתב האישום נגד ח"כ ביטן יוגש ככל הנראה כבר בשבוע הבא. לפני כחודש החליט מנדלבליט על הגשת כתב האישום, לאחר שהתקיים שימוע לביטן.

כשלאחר הודעת היועמ"ש מסרו עורכי דינו של ביטן: "ח״כ ביטן סמוך ובטוח כי בתום ההליך המשפטי, בית המשפט יגיע למסקנה המתבקשת שלא נפל כל פגם או פסול במעשיו וינקה אותו מכל רבב".

כזכור, ביטן מואשם שקידם עניינים של יזמים ואנשי עסקים בתמורה לכסף מזומן וטובות הנאה בסך של יותר מ־900 אלף שקלים, במסגרת תיק סבוך שכלל תשע פרשיות שונות. לפי החשד הוא עשה זאת הן בתפקידו כסגן ראש עיריית ראשון לציון. בפרקליטות ציינו כי בחקירות שבהן שמר על זכות השתיקה, ביטן לא יוכל למסור את גרסתו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים