שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ בן גביר דרש גינוי ויו"ר הכנסת התנצל
"אני חטאתי"
ח"כ בן גביר דרש מיו"ר הכנסת גינוי חריף נגד עופר כסיף שכינה קצין צה"ל 'קלגס נאצי', מעל דוכן הכנסת. מיקי לוי בתגובה: "אני חטאתי, מתחייב להעיר לו".
יו"ר הכנסת מיקי לוי | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
כסיף במליאת הכנסת |
צילום: באדיבות אתר כנסת

ח"כ עופר כסיף כינה אמש במליאת הכנסת קצין בצה"ל בשם "קלגס" ואת חיילי צה"ל "כובשים במדים". למרות הדברים הקשים, ולמרות מחאותיה של ח"כ אורית סטרוק סירב יו"ר הכנסת, מיקי לוי, לגנותו והתייחס באדישות לדברים ואף הוציא את סטרוק מהמליאה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שממשיך במאבקו למען חיילי צה"ל, פתח הבוקר את נאומו במליאה בגינוי חריף נגד עופר כסיף על דבריו המבישים במליאה נגד קצין צה"ל. יו"ר הכנסת מיקי לוי שסבר בתחילה שלא מדובר בקצין השיב לח"כ בן גביר: "זה קצין? חשבתי שזה אותו אחד שהפריע למעצרים". בן גביר חזר והדגיש כי מדובר בקצין. יו"ר הכנסת בתשובה: "אני חטאתי".

בן גביר השיב ליו"ר הכנסת כי הוא מכיר את מסירותו בתקופת הפיגועים בירושלים ומצפה ממנו לגנות את כסיף על דבריו. יו"ר הכנסת הצהיר כי הוא לוקח על עצמו להעיר לח"כ כסיף מעל הדוכן והודיע: "לא צריך ואסור לכנות את חיילי וקציני צה"ל בשמות גנאי, הם בקונצנזוס, צריך לשים דעות פוליטיות בצד, הייתה כאן אי הבנה שלי, זה לא ראוי".

בן גביר מסר בתגובה: "אני מאמין שאם יו"ר הכנסת היה יודע שמדובר בקצין, הוא היה מוריד את ח"כ כסיף מהדוכן. אין שום היתר וזכות לכנות את חיילי צה"ל קלגסים כאן בכנסת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים