שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר הגיע לכותל למחות נגד אלימות שוטרים
דואג לחרדים
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שהגיע בשעות הבוקר לכותל המערבי, דרש להפסיק את האלימות וגם מנע יחד עם מאבטחי הכותל מהרפורמיות לעשות פרובוקציה
ח"כ בן גביר בהפגנה | צילום: באדיבות המצלם

אלפי בני אדם הגיעו הבוקר לכותל המערבי, למחות נגד נשות הפרובוקציה הרפורמיות שמגיעות לכותל מידי חודש במטרה להתסיס את הרוחות. המשטרה השתמשה באלימות כלפי המוחים שניסו למנוע את כניסתם של "נשות הכותל" עם ספרי תורה כדי למנוע "חילול השם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שהגיע בשעות הבוקר לכותל המערבי, דרש להפסיק את האלימות וגם מנע יחד עם מאבטחי הכותל מהרפורמיות לעשות פרובוקציה עם ספר תורה. ח"כ בן גביר מסר: "הכותל יקר לכולנו. חרדים דתיים וחילונים וכולם רצוים בו, אולם הרפורמיות לא באות להתפלל אלא לקלקל ולתקוע אצבע בעין".

חבר הכנסת בן גביר יצא גם נגד אלימות מקצת מהשוטרים נגד חרדים לדבריו: "האלימות המשטרתית עברה קו אדום, השימוש באלימות נגד חרדים נועדה להשתיק מחאה נגד הרפורמים שרוצים להתסיס את הרוחות.

ח"כ בן גביר הוסיף: "הגעתי לכותל כדי לשמור על הכותל ולומר די לאלימות המשטרתית. החרדים אינם שק חבטות שכל מי שרוצה במשטרה, יכול להכות בו ללא רחם".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. כל הכבוד לו זה לא סוד לא למשטרה ולא לחרדים והלוואי שחכ חרדיים היו רואים נכון לגנות את הברוטליות של השוטרים ולדאוג לכך שיעמדו לדין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים