שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ בן צור: "מדינת ישראל בכאוס אדיר"
יוקר המחיה
חבר הכנסת יואב בן צור התייחס בריאיון להצעת החוק של כלפון בעניין שלילת תקציבים למוסדות שיפלו בנות מעדות המזרח. כמו"כ התייחס ליוקר המחיה ולהרס היהדות
ח"כ יואב בן צור | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס התראיין הבוקר לרדיו קול ברמה והתייחס בין השאר להצעת החוק של ח"כ יום טוב כלפון בעניין שלילת תקציבים למוסדות שיפלו בנות מעדות המזרח. כמו"כ התייחס בן צור ליוקר המחיה ולהרס היהדות שמובילה הממשלה.

על יוקר המחיה זועק בן צור: "אפשר להשתיק עיתונאים אבל אי אפשר להשתיק את העם. אזרחים זועקים לעזרה בגלל הגזרות של ליברמן. אין הנהגה. מדינת ישראל בכאוס אדיר. אין מוצר שלא עלה".

ח"כ בן צור הוסיף: "ליברמן רוצה להשיג נישואין אזרחיים בכל מצב. כהנא מתנהג כאילו הוא טס ב- F35 להרוס את היהדות. שס העלתה את הנושא של יוקר המחיה וזה ימשיך להשאר בסדר היום".

לאחר שש"ס התנגדה לשלילת תקציבים למוסד שמפלה בנות מעדות המזרח, טוען ח"כ יואב בן צור: "הצעת החוק של יום טוב כלפון לשלילת תקציבים ממוסדות שיפלו את בנות עדות המזרח היא קיצונית, לא מידתית ולא נכונה".

לסיום הוא אומר כי "אם תהיה לנו זכות הצבעה או לא בוועדות, זה לא בעל משמעות. אבל חובה עלינו לבוא ולמחות. ליברמן עומד על זה שלא ישתנה כלום בחוק הגיוס".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים