שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ ברקת נפגש עם נציגי הקונסרבטיבים
נותן יד
אורן הניג, מנכ"ל מרכז ליב"ה על פגישת הקונסרבטיביים: "על מתפקדי הליכוד לקחת זאת בחשבון כאשר יבחרו את נציגיהם בפריימריז"
ניר ברקת | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

פגישה מתריסה נערכה אמש (רביעי) בבניין הכנסת כאשר ח"כ ניר ברקת, המועמד לראשות הליכוד ולראשות הממשלה, נפגש עם נציגי התנועה הקונסרבטיבית מישראל ומארה"ב בלשכתו בכנסת.

לאחר המפגש מסרו המשתתפים כי הפגישה הייתה חמה, ידידותית וכנה". ארגון הגג של הקונסרבטיבים מסר לאחר הפגישה כי "כמו תמיד, נמשיך לפעול ליצור גשרים בחברה הישראלית כדי לחזק את חוסנה ואחדותה".

אורן הניג, מנכ"ל מרכז ליב"ה על פגישת הקונסרבטיביים עם ח"כ ניר ברקת: "בשעה שאנחנו נמצאים במלחמה של ממש על הזהות היהודית בארץ מול גורמים אינטרסנטיים מחו״ל, בחר ניר ברקת שרואה את עצמו כאחד שיכול לעמוד בראש הגוש האמוני להפגש עם אותם אלה שרוצים לפגוע בכל דבר שבקדושה ולתת להם לגיטימציה. על מתפקדי הליכוד לקחת זאת בחשבון כאשר יבחרו את נציגיהם בפריימריז".

ח"כ יצחק פינדרוס הגיב בקול ברמה על פגישת ברקת עם הרפורמים: "אני לא שמח על הפגישה של ניר ברקת עם הרופורמים. מפגש של ניר ברקת עם הרפורמים לא נותן להם הכרה".

כזכור, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש השבוע עם מנהיגי הרפורמים והקונסרבטיבים בארץ ובצפון אמריקה. מדובר בפגישה ראשונה של ראש ממשלה עם ראשי הזרמים אחרי נתק של 6 שנים שהחל בעקבות נסיגת נתניהו ממתווה הכותל. בפגישה השתתפו גם חברי הכנסת גלעד קריב מהעבודה ואלון טל מכחול לבן. כך ע"פ דיווח של דפנה ליאל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים