שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ גולן בציוץ מזלזל נגד משגיחי הכשרות
ריח אנטישמי
ח"כ עמיחי שיקלי הגיב לציוץ וכתב: "אני באמת ובתמים בוש ונכלם שאדם כמוך מכהן בכנסת ישראל שאדם כמוך היה סגן רמטכ״ל, מאיפה הבאתם אתה וזהבה את כל השנאה הזו"
יאיר גולן | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

נדמה כי בכל יום הממשלה החדשה חושפת את פרצופה האמיתי יותר ויותר, כשהפעם את הסערה עורר סגן שרת הכלכלה ח"כ יאיר גולן ממרצ, שצייץ אמש (ג') ציוץ הנודף ריח זלזול ואף אנטישמיות על חשיבות פרנסתם של משגיחי הכשרות בישראל.

גולן צייץ: "שמעתי ש-4000 משגיחי כשרות מודאגים לפרנסתם, אני מציע שיעשו הסבה מקצועית לפקחי בטיחות באתרי בניה. גם פרנסה וגם הצלת חיי אדם. אין יותר קידוש השם מזה".

כזכור, לפני כשבוע צייץ גולן בזעקה כשפוטרו עובדי סודהסטרים: "300 מפוטרים מסודה סטרים, שלוש מאות. שלוש מאות משפחות שיאבדו את מקור פרנסתן. נדרש מאמץ ממשלתי מיידי לצמצום הפגיעה ולמציאת תעסוקה חליפית. זו משימה מרכזית שלנו במשרד הכלכלה כבר ממחר בבוקר".

מסתבר, שלעובדי מפעל סודסטרים יש הצדקה ואף זעקה, אך מנגד, למשגיחים חרדים האמונים על שמירת כשרות במדינת היהודים אין הצדקה לדעתו של גולן.

הציוץ של גולן עורר סערה רבתי ובתגובות אנשים כתבו: "ציוץ שכולו רשע, אדם עם פנסיה תקציבית + משכורת של ח"כ לועג לבעלי משפחות שמודאגים לפרנסתם. תתבייש לך".

"תבדיל בין האנשים והעקרונות לא כולם עם פנסיה תקציבית מושחתת +משכורת מופרכת של סגן שר לשום דבר, יש באמת אנשים שחרדים מאין יבוא האוכל לשולחן".

"לא מבין את השמחה לאיד המטופשת הזאת, גם את הציוץ הזה וגם התמונה של ליברמן עושה כלים. אני איש מרכז-שמאל ואני לא הקליינט לאמירות המגעילות האלה שמזכירות לי את התגובות של הליכוד ושגרמו למיאוס".

ח"כ עמיחי שיקלי הגיב לציוץ וכתב: "אני באמת ובתמים בוש ונכלם שאדם כמוך מכהן בכנסת ישראל שאדם כמוך היה סגן רמטכ״ל, מאיפה הבאתם אתה וזהבה את כל השנאה הזו".

ממטה מאבק המשגיחים ברפורמת הכשרות בתגובה לציוץ הזלזול של ח"כ יאיר גולם נגד המשגיחים: "המסר של מתן כהנא הופנם אצל כל חברי הקואליציה, ממרומי הפנסיה התקציבית שלו, ח"כ יאיר גולן לועג לאלפי עובדים מסורים במשכורת מינימום.

רק בקואליציה שבה חברים מתן כהנא מחד ויוליה מלינובסקי מאידך, יכול אדם כמו יאיר גולן לצייץ בעזות מצח רפש על 4000 משגיחי הכשרות החרדים לגורלם התעסוקתי בעקבות רפורמת הכשרות. הרוח אותה הובילו כהנא ומלינובסקי, היא רוח של זלזול בקודשי ישראל ובזכויות עובדים, רוח של דורסנות המתעלמת לחלוטין מזעקת העובדים המסורים שמבקשים להבטיח את המשך העסקתם.

בזכות הפנסיה התקציבית השמנה שלו, סגן שר הכלכלה התעוור למצוקתם של האזרחים הפשוטים, והוא מעז ללעוג לאלפי משפחות שעומדות לאבד את מטה לחמם. במקום בו אדם שנלחם במשגיחי הכשרות וברבנות הראשית יכול להיות השר הממונה על ענייני הדת, גם אדם שמזלזל בעובדים מסורים יכול להיות סגן שר הכלכלה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים