שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ גפני: "לא נתמוך בבנט, אין לו סיכוי"
ראיון נוקב
יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מיהדות התורה התראיין הבוקר בגל"צ, כשהוא אומר על נתניהו "אני אומר לרה"מ ‎שאנחנו לא בכיס שלו" • על גנץ: "הוא לא אלטרנטיבה"
משה גפני בוועדת הכספים | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני מיהדות התורה, התראיין הבוקר בגל"צ בתוכניתם של קרן מרציאנו ואודי סגל וסיפק כמה וכמה הצהרות משמעותיות.

גפני התייחס לתקריות האחרונות מול ביתה של המשפחה השכולה ואמר כי "זה מתחת לכל ביקורת"וכי אי אפשר לתאר את זה, "אני שומע את הסיפור עם המשפחה השכולה, אי אפשר להגיע לשפל הזה, זה תהום התהומות, אנחנו חייבים לחיות פה זה לצד זה, ללכת להפגין נגד אנשים פרטיים ועוד משפחה שכולה, זה מזעזע".

לשאלה מי אחראי להידרדרות ברמת השיח, ענה גפני: "זה חוסר מנהיגות, התקשורת נותנת ביטוי לאלה שמדברים באופן גרוע מבחינה תרבותית. זה הדבר הנורא ביותר שיכול לקרות לחברה הישראלית ולציבור הישראלי, אנחנו עדיין נמצאים בעיצומו של המשבר", תקף גפני. הוא הוסיף והתייחס לדיווחים על בחירות קרבות ואמר כי "לאנשים אין להביא לחם הביתה ונבחרי הציבור הולכים לבחירות".

לשאלה למה יהדות התורה לא דורשת מנתניהו את העברת התקציב באופן מיידי, ענה גפני: "אני אומר לרה"מ ‎שאנחנו לא בכיס שלו, אבל אין כרגע חלופה והוא מנצל את זה, אנחנו מפלגה קטנה ואנחנו לא יכולים לשנות סדרי בראשית, אבל אין לנו אלטרנטיבה"‏. על בנט אמר גפני: "בנט בחור טוב, אבל הוא לא אלטרנטיבה. אין לו סיכוי ואנחנו לא הולכים איתו, אז אני פטור מלחשוב האם הוא מתאים להיות ראש ממשלה".

על גנץ: "גנץ הוא לא אלטרנטיבה, כרגע לא, הוא גם לא מכבד את ההסכמים מולנו, הוא חתם על הסכם שהוא מביא את חוק הגיוס בתחילת הקדנציה. עכשיו הוא מתנה את העניין בדיונים עם נתניהו? הוא רוצה לריב איתנו? שיריב".

לשאלה למה החרדים לא מתחייבים לגנץ שיתמכו בו, בתמורה להעברת חוק הגיוס, ענה גפני: "הצענו לו בעבר דברים דומים".

על ההסתה נגד הציבור החרדי: "לא נוח לכם לשמוע, תשמעו: האם יש עיתונאי חילוני שידע לומר מילה טובה על האמא החרדית עם שמונה ילדים שצריכה לשכן ילד מבודד באמבטיה כדי להוריד את התחלואה. אתם לא מתביישים? אני מהפרשה הזאת למדתי, שכמה שאני רוצה שנחיה יחד החרדים והחילונים ושנשמור האחד על השני – אתם במבחן הזה נכשלתם!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים