שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ השכל הודיעה על עזיבת הליכוד והצטרפות לסער
כצפוי:
בהצהרה שנשאה בכנסת הודיעה ח"כ השכל, כי בכוונתה להתפטר מהכנסת ולהתמודד בבחירות הקרובות מטעם מפלגתו של גדעון סער, "לממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט" אמרה
גדעון סער בהצהרה על הקמת תקווה חדשה | צילום: מתוך השידור החי

עזיבה נוספת של הליכוד לטובת מפלגתו החדשה של גדעון סער "תקווה לישראל". לפני שעה קלה התייצבה חברת הכנסת שרן השכל באולם נגב בכנסת והודיעה על עזיבת מפלגת האם, הליכוד, ועל הצטרפות למפלגתו החדשה של גדעון סער "תקווה לישראל".

"השנה האחרונה הבהירה כמה גדול הפער בין הרעיונות האלה, לבין הערכים והנורמות המאפיינים את הליכוד היום. מהבטחה על הרפורמות הנחוצות במערכת המשפט − נותרו רק מילים. ההתחייבות להחלת ריבונות ביהודה ושומרון − נזנחה. יוזמות להורדת יוקר המחייה − טורפדו. ומעל לכל − הממשלה הנוכחית נחלה כישלון מוחלט בניהול המדינה, וביזתה את האמון שניתן לה ע"י אזרחי המדינה", אמרה השכל בהצהרה לתקשורת.

" אירועי הימים האחרונים רק המחישו שלממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט", הוסיפה.

"בנסיבות אלו, מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך לתמוך בממשלה הזו, וגם לא להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית. לכן, בכוונתי להשיב את המנדט שלי לליכוד, ולהתפטר מחברותי בכנסת − ואעשה זאת בהקדם".

בנוסף, פנתה השכל לחברי מפלגתה לשעבר בקריאה להצטרף לדרכה החדשה: "פעמים רבות נעשו ניסיונות להשתיק אותי או לקנות את נאמנותי, ואף להדיח אותי מהתנועה − רק כי העזתי לשאול, לבקר, או לייצג את הערכים שבשמם נבחרתי. רבים מכם ראו בי את הקול שלכם בכנסת − ואני מודה לכם על כך מעומק לבי. אני מתחייבת להמשיך להשמיע את הקול הזה, הקול הליברלי!

"אני קוראת לכם להצטרף אלי, ולהמשיך להאבק ביחד, להגשמת אותן מטרות − אך הפעם במפלגה שבה זה אפשרי, ותחת מנהיגות אחראית."

"אני אוהבת אתכם באמת, ועבורי ההחלטה הזו קשה מנשוא. אך ליבי שלם, כי אני מאמינה שהחלפת השלטון – הכרחית".

השכל התייחסה גם לראש מפלגתה החדש: "לפני כשנה, תמכתי בגדעון סער בהתמודדות לראשות הליכוד. הערכתי את הניסיון הרב שלו, ואת יכולתו לפעול וּלשנות. בעיקר, ראיתי בו את האדם היחיד במערכת הפוליטית, שיכול לאחד את העם, לחבר בין סיעות הבית, ולהרכיב קואליציה יציבה. השנה האחרונה, ושלש מערכות הבחירות האחרונות, הוכיחו שהדברים נכונים שבעתיים".

"ניסיון בכל תחומי העשייה, אומץ פוליטי, תבונה, ממלכתיות, ונקיון כפיים − הן התכונות שראוי לנו לדרוש מראש ממשלתנו. אני מוצאת בגדעון את כל אלה ואני שמחה וגאה להצטרף לראש הממשלה הבא של מדינת ישראל במסע להבאת תקווה חדשה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים