שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ יברקן התחבא בבגאז', האופוזיציה ניצחה
לילה לבן סוער
בשל אי רוב, השרים גנץ ולפיד הוקפצו למליאה כדי להשיג רוב להצבעות, וח"כ מיכאל ביטון משך נאום שעה עד שאיבתיסאם מעראנה תגיע מתל אביב
ח"כ גדי יברקן | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בשיאו של לילה לבן בכנסת, האופוזיציה הצליחה להפיל הלילה (ה') את אחד מהחוקים שהובילה הקואליציה בשבוע האחרון בכנסת, שהאריך בשנה את תוקפה של הוראת המעבר שנקבעה בחוק ההסדרים הנוגעת לחוק הפצת שידורים. בעקבות כך הקואליציה משכה את הצעת החוק על פינוי שדות מוקשים.

ח"כ גדי יברקן מהליכוד הסתתר בספסל האחורי ברכבו של ח"כ יואב קיש בחניון הכנסת, ורגע לפני שהחוק עלה להצבעה, הגיע למליאה כדי להשתתף בה, ובכך גם לנפילת החוק.

באופוזיציה נשמעו במהלך ההצבעות במליאה טענות על הפרת קיזוזים מצד הקואליציה.

בשל אי רוב, השרים גנץ ולפיד הוקפצו למליאה כדי להשיג רוב להצבעות, וח"כ מיכאל ביטון משך נאום שעה עד שאיבתיסאם מעראנה תגיע מתל אביב.

חה"כ שלמה קרעי מהליכוד טען כי "'המנצחים' של הערב הם יואב קיש שהחביא את גדי יברקן בתא המטען שלו". ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד צייץ כי האופוזיציה "עשתה הלילה תרגיל מוצלח עם 'ליל חניונים' משלה".

ח"כ צבי האוזר מתקווה חדשה כתב בתגובה בחשבון הטוויטר שלו "כשיספרו לכם היום שהאופוזיציה ניצחה בהצבעה רק שתדעו שהמשמעות היא שהמוקשים שמפוזרים ברמת הגולן, בקעת הירדן, עוטף עזה ורמת נגב ישארו בנתיים באדמה".

"חקלאים לא יעבדו שדות ומטיילים לא יטיילו בשטחים מדהימים שיהיה אפשר לטייל בהם ולעבד אותם אחרי הוצאת מוקשים. הליכוד מטרלל-אזרחי המדינה משלמים", כתב האוזר.

ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד אמר כי "האופוזיציה עשתה לנו הלילה תרגיל מוצלח עם 'ליל החניונים' משלה. אבל ההבדל המהותי בין 'ליל החניונים' מלפני שנה ל-'ליל החניונים' הלילה בכך כי לפני שנה זה נגמר בנפילת ממשלת נתניהו והחלפת השלטון, והלילה – בטיקטוק של אורלי לוי אבוקסיס. אפשר להתקדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים