שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ יובל שטייניץ הודיע על פרישתו מהפוליטיקה
בחירות 2022
שטייניץ מסר את ההודעה ליו"ר מפלגת הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו | תגובת נתניהו: הוא היה שותף להחלטות חשובות במיוחד לביטחון ישראל
יובל שטייניץ | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

חבר הכנסת ד״ר יובל שטייניץ הודיע היום (שלישי) ליו"ר מפלגת הליכוד בנימין נתניהו על פרישתו מהחיים הפוליטיים. בהודעה שכתב: "חברים יקרים, לפני זמן קצר הודעתי ליו"ר הליכוד נתניהו, על החלטתי שלא להתמודד בבחירות הקרובות. לאחר 23 שנים כחבר כנסת – שבמהלכן זכיתי לכהן בתור שר האוצר, שר המודיעין, שר האנרגיה ויו"ר ועדת החוץ והביטחון – הרגשתי שמגיע לי ולמשפחתי לנשום קצת אוויר נקי".

"אני גאה בהישגים שהשגתי במסגרת תפקידיי השונים, בכלכלה, במדינאות ובביטחון. חלקם בעלי משמעות היסטורית, כגון: חשיפת תוכנית הגרעין הסורית; המצאת התקציב הדו שנתי הראשון מסוגו בעולם; הכנסתה של ישראל ל-OECD; חילוצה של הכלכלה מהמשבר הגלובלי 2009-2012; ומתווה הגז והפיכתה של ישראל למעצמת אנרגיה".

"אני מודה לחברי הליכוד, ולכל עם ישראל, על הזכות הנדירה שנפלה בחלקי לשרת את המולדת ולהשפיע בנושאים הנוגעים לקיומה ולשגשוגה של המדינה. אני מעמיד את עצמי לרשות חבריי בליכוד במערכת הבחירות, בתקווה שהתוצאות תשמנה סוף לכאוס הפוליטי, ותאפשרנה את הקמתה של ממשלה לאומית ואיכותית בהובלת נתניהו והליכוד. תודה לכולם".

נתניהו בתגובה לפרישתו: "חברי ד״ר יובל שטייניץ היה שותף נאמן למדיניות הכלכלית המוצלחת שבה הובלנו את ישראל בעשור הטוב בתולדותיה. המאבק המשותף שלנו להוצאת הגז מהמים, חרף כל הלחצים הפופוליסטים, הביא עשרות מיליארדים לאזרחי ישראל – בחינוך, ברווחה, בבריאות ובתשתיות. כשר אוצר יובל פעל להורדת מחירים ומיסים וכחבר בקבינט המדיני-ביטחוני הוא היה שותף להחלטות חשובות במיוחד לביטחון ישראל. אני בטוח שיובל ימשיך לתרום לאזרחי ישראל ולמדינה האהובה שלנו. בהצלחה יובל!"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. טוב עשה שמילט את עצמו מחבורה לא ראויה! מפלגת , משסה, משמיצה, ועוד, הצלת את המוניטין שלך מזמן ליכוד ליכוד! שעוד זוכרים את נועם הליכותך , שפתך, הכבוד והשיח המכבד , וכמובן את תרומתך בתפקידים השונים שהובלת בזמן כהונתך הן כחכ" והן כשר! לדעתי ! זו ההחלטה החשובה בעת הזו שלקחת על עצמך ומילטת את עצמך, שימך שאני מאמינה שיזכר בספרי ההסטוריה והזיכרון של הימניים האמתיים לטובה, נוס על נפשך לטובתך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים