שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ יעקב אשר לשרי הממשלה: "אני סולח"
חוק הקורונה החדש
בדבריו מחה ח"כ אשר על האיפה ואיפה במדיניות הרמזור, הסילבסטר מול להבדיל הילולת הבאבא סאלי: "יש אדום 'שחור' ויש אדום 'לבן'"
ח"כ יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת

ח"כ יעקב אשר, מי שכיהן בקואליציה הקודמת בתור יו"ר ועדת החוקה, שהעבירה בזמנו את חוק סמכויות הקורונה, הגיב היום בציניות לאותם חברי כנסת שבעבר תקפו אותו וכיום מאשרים את החוק מחדש ואף מרחיבים אותו.

את הדברים אמר ח"כ יעקב אשר בדיון הוועדה להכנת התיקון בחוק הקורונה החדש לקריאות שניה ושלישית: "אני סולח לאלה שהיום בקואליציה ובראשם שר הבריאות והשר אלי אבידר ועוד ח"כים אחרים, שכשאנחנו הבאנו את חוק הקורונה הגדול עם הרבה מאוד מחשבה, התחשבות, ושמירה על החופש של האנשים כמה שהיה אפשר, ולא פעם ולא פעמיים עם לחצים קואליציוניים לא קלים – הם תקפו".

"אני סולח לכל אלה שדיברו אז על חוק פאשיסטי ועל מדינת עולם שלישי או רביעי או חמישי, ואנשים שבאים ממפלגות מסוימות שחררו את חרצובות לשונם, היום הם עושים הפוך ומבקשים שהחוק יכלול גם את הדברים של הקטסטרופות הכי גדולות בבחינת נבואה שתנבא את עצמה. אני מודיע שאני סולח בלב קשה, כי זה לא אישי, אז אני סולח להם כשליח ציבור".

חבר הכנסת אשר הוסיף ומחה על האיפה ואיפה במדיניות הרמזור, הסילבסטר מול להבדיל הילולת הבאבא סאלי: "אנחנו היינו כאן כשהיה רמזור. התברר לי שגם לצבע אדום יש 2 פרשנויות – אדום בוהק- כשהאדום הוא ברשויות חרדיות, כל הכותרות, כולל מי שהיום היא שרת החינוך, אמרו "תסגרו את הערים האדומות", שבמקרה הן היו חרדיות".

"והיום, אני רואה כותרת ראשית ב-YNET ששרת החינוך אומרת בצדק – "אני לא אסגור בתי ספר רק באדומות ואני אבחן כל דבר לגופו", אז על זה קשה לי יותר לסלוח. המגננה שלנו ושלי הייתה כיו"ר ועדה מאוד קשה בעניין הזה. פתאום, הרמזור הלך, קברו אותו "קבורת חמור", הוא כבר לא מהבהב".

"אני חושש ואני לא רוצה להסכים עם זה, שהפוליטיקה נכנסת גם לתוך מושגים מקצועיים, שפעם אנשים שהיו כאן יו"ר ועדות, אפילו ועדות שקראו להן קורונה, אמרו משהו אחד, וכשהם מגיעים לממשלה, ומגיעים לתפקיד שר בריאות או שר החינוך, אומרים משהו אחר, כי תלוי מי הקליינט. היו"ר אמר בהגינות שצריכה להיות שוויוניות, שגם סילבסטר וגם הילולה, אם לא יכולים להיות, אז שניהם לא יהיו. אבל מה לעשות שכנראה הילולה זה צבע אדום שחור וסילבסטר זה צבע אדום לבן".

בסיום דבריו אמר כי "הגבלות נקודתיות וחכמות יכולות לתרום לדבר מסוים אבל מפחדים משר האוצר שלא מוכן להעביר כסף לפיצויים, לכן נציג משרד האוצר צריך להיות פה. את כל הדברים האלה אני אומר לא רק בגלל שאני באופוזיציה אלא כי זה נכון", חתם אשר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים