שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ לוין עשה 'שיימינג' לח"כים מהליכוד שנעדרו
סוער בליכוד
אקוניס הגיב "מצער ומביך שהודעות מנגון המלשינון הפכו לשגרה בסיעת הליכוד. ודאי כשאינן מדוייקות, משום שיצאו בזמן שכבר הייתי בבניין – וגם בהצבעה"
יו״ר הכנסת המיועד ח״כ יריב לוין | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

יו"ר סיעת הליכוד חבר הכנסת יריב לוין עשה היום (ד') 'שיימינג' בפייסבוק וחשף את שמותיהם של חברי הכנסת שלא הגיעו להצבעה על חוק של חבר הכנסת שמחה רוטמן נגד הקואליציה.

"לפני מספר דקות התקיימה בכנסת הצבעה על הצעת חוק של ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית. הייתה לנו הזדמנות להנחיל לקואליציה מפלה נוספת. 51 ח"כים מהאופוזיציה הצביעו בעד החוק, ו-55 מהקואליציה התנגדו.

הדבר נפל בגלל 6 חברי כנסת של הליכוד שלא הגיעו להצבעה, וכתוצאה מכך לא הנחלנו לקואליציה הפסד כואב נוסף. זה מרגיז במיוחד מכיוון שהשבוע היה צורך בגיוס להצבעות רק להיום. יום אחד בלבד.

חברי הכנסת שלא הגיעו הם: אופיר אקוניס, דוד ביטן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל ואורלי לוי אבקסיס".

חבר הכנסת אופיר אקוניס הגיב "מצער ומביך שהודעות מנגון המלשינון הפכו לשגרה בסיעת הליכוד. ודאי כשאינן מדוייקות, משום שיצאו בזמן שכבר הייתי בבניין – וגם בהצבעה. המלשינון הוא כלי מכוער ומיותר ומעולם לא היה חלק מדרך הליכוד".

ח"כ מיקי זוהר בגל"צ: "המאבקים הפנימיים בתוך הליכוד מיותרים, אבל באותה נשימה אני אומר – צריך להרחיק את ה'ליכודניקים החדשים' מהמפלגה. זו משימה חשובה מבחינת כולנו כדי שהתנועה תחזור לדרך שלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים