שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ ליצמן במליאה: "אני נשאר בפוליטיקה"
נאום פרידה
בתוך כך, בחסידות גור הכריעו כי יצחק גולדקנופף, מנכ"ל רשת הגנים והמעונות 'בית יעקב', ימונה לח"כ בכנסת הבאה במקום ח"כ ליצמן שהגיש את התפטרותו מהכנסת אמש
יעקב ליצמן | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אמש (רביעי), הגיש ח"כ יעקב ליצמן את התפטרותו מהכנסת ליו"ר הכנסת מיקי לוי. מי שיחליף את ליצמן בתפקיד עד לפיזור הכנסת, הוא חכ"ל יעקב טסלר, נציג חסידות ויז'ניץ.

בתוך כך, בחסידות גור הכריעו כי יצחק גולדקנופף, מנכ"ל רשת הגנים והמעונות 'בית יעקב', ימונה לח"כ בכנסת הבאה במקום ח"כ ליצמן שהגיש את התפטרותו מהכנסת אמש.

ח"כ יעקב ליצמן בנאום פרידה אמש במליאת הכנסת: "אחרי 23 שנים, הגשתי את התפטרותי מהכנסת. זכיתי לטפל ב615,000 פניות ציבור. פניות הציבור זה היסוד של שליח הציבור בכנסת. חשבתי שאזכה להצביע על חוק לפיזור הכנסת אבל לצערי זה לא הלך. הכנסת היום היא לא מה שצריך להיות, כולכם מודים בזה. אני נשאר בפוליטיקה ובמה שצריך לעזור".

שר הביטחון גנץ: "הייתה לנו הזכות להסתכל עליך ולדעת שאתה עושה את הדברים מתוך ניסיון ומסירות רבת שנים, אנו מצרים שאלה נסיבות סיום תפקידך בכנסת אבל בטוח שאתה תמשיך לשרת את עם ישראל".

ח"כ יעקב אשר: "אני מודה לרב ליצמן על פעילות רבת שנים בכנסת למען הכלל והפרט, ואני בטוח שיוסיף לעמוד לימין הציבור החרדי בכל עניין. ברכת הצלחה לידידי נעים ההליכות הרב יעקב טסלר, שחוזר לזירת המאבק של הנציגות החרדית בכנסת למען שמירת קדשי ישראל והדאגה לזכויותיו של הציבור החרדי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים