שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ לשעבר מירב בן ארי מצטרפת ל'יש עתיד'
רכש חדש
חברת הכנסת לשעבר מטעם כולנו מצטרפת לרשימת יש עתיד לכנסת ה-24 • יו"ר המפלגה יאיר לפיד: "בשביל להקים ממשלה שפויה אתה צריך אנשים שפויים לידך"
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

שלושה ימים לפני סגירת הרשימות לכנסת הבאה, הודיעה, חברת הכנסת לשעבר מטעם כולנו מירב בן ארי, על הצטרפותה למפלגת יש עתיד והיא תתמודד מטעמה בבחירות הקרובות לכנסת ה-24.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בירך על הצטרפותה של בן ארי: "בשביל להקים ממשלה שפויה אתה צריך אנשים שפויים לידך, שבאים לעבוד באים לייצר פה מדינה טובה נורמלית, לייצר כלכלה טובה, בריאות טובה, ותחזיר אותנו למסלול. מירב חברה שלנו שמאמינה בכל מה שאנחנו מאמינים. זה הדבר הכי טבעי שיכול להיות. עכשיו יש בחירות לנצח".

מירב בן ארי שכיהנה בכנסת בין השנים 2015-2019 מטעם מפלגת "כולנו" שמחה על ההזדמנות להיבחר שוב לכנסת, הפעם תחת הנהגתו של יאיר לפיד, והוסיפה: "זה הזמן הכי משמעותי מבחינת המדינה לשנות את ההנהגה להביא ממשלה אחרת, ממשלה טובה ממשלה אמיתית שקופה שפויה, כל אותם דברים שיש עתיד מאמינים בהם. אני חושבת שאין הזדמנות טובה יותר מהבחירות האלה לשנות והדרך הכי טובה היא ביש עתיד.
יש עתיד זה הבית שלי, אני מאמינה בלפיד, סומכת עליו ויודעת שהוא יכול להוביל את המדינה למקום אחר. אני שמחה להצטרף היום לנבחרת הכי טובה בכנסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים