שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ הלוי הגיע מההלוויה למרות הקיזוז
דרמה במליאה
מסיעות הקואליציה נמסר: "האופוזיציה קיזזה את הלוי עם יואב בן צור שבפועל ישב במליאה והצביע". הליכוד: "לפני ההצבעה הודיע לוין שהקיזוז יהיה מול ח"כ גמליאל"
ח"כ יצחק הלוי וגדעון סער | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

לאחר שהאופוזיציה הודיע כי היא תקזז את ח"כ הלוי בהצבעות בשל פטירת אחותו, לפני זמן קצר הופיע במליאת הכנסת ח"כ יצחק מאיר הלוי מתקווה חדשה, בטענה כי האופוזיציה לא עמדה בהסכמים ולא קיזזה אותו כפי שהבטיחו.

מהליכוד נמסר כי זה אירוע חסר תקדים בכנסת: "לאחר שהאופוזיציה בצעד אנושי נענתה לבקשת תקווה חדשה ונתנה קיזוז לחבר הכנסת מאיר יצחק הלוי שיושב שבעה, הגיע עכשיו חבר הכנסת הלוי להצבעה, תוך הפרת הקיזוז".

ח"כ יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה: "זהו שפל שלא היה כדוגמתו. שימוש הכי ציני שיכול להיות באבל של אדם כדי לנסות לגנוב הצבעה. למרות כל התרגילים המבישים האלה, האופוזיציה תמשיך לפעול בנחישות כדי להפיל את הממשלה, וכמה שיותר מהר".

מהקואליציה נמסר בתגובה לדברי הליכוד: "סמוטריץ ולוין משקרים. האופוזיציה קיזזה את מאיר יצחק הלוי עם יואב בן צור שבפועל ישב במליאה והצביע כך שלא הייתה ברירה אלא להביא את מאיר יצחק הלוי שעתיים אחרי הלווית אחותו להצביע במליאה".

הליכוד הגיבו עם הבהרה בעקבות שקרי הקואליציה: "סוכם שהקיזוז יהיה מול חבר כנסת מהאופוזיציה, כפי שיודיע לפני כל הצבעה מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, לח"כ שרן השכל. לפני ההצבעה הזו הודיע לוין שהקיזוז יהיה מול ח"כ גילה גמליאל, ובשאר ההצבעות הקיזוז יהיה מול ח"כ יואב בן צור".

מתקווה חדשה נמסר הבהרה בעקבות שקרי הליכוד: חה"כ יואב בן צור קוזז מול חה"כ יצחק הלוי עד סוף השבעה על אחותו שנפטרה היום! הדבר סוכם בין-היתר בהלווית אחותו של יצחק הלוי, בין בן צור לשר סער. משום מה בן צור הגיע להצביע, ואז טען הליכוד כי יש "לנייד" את הקיזוז לגילה גמליאל. קיזוז הוא לעולם שמי ואף פעם לא מתנייד. מצער שגם במצב כזה האופוזיציה בחרה לשבור את מילתה ולהתנהג בחוסר אנושיות".

מלשכת ח"כ יואב בן צור נמסר כי: "בתיאום עם מרכז האופוזיציה סוכם כי תתקיים התקזזות בהצבעות היום עם ח"כ מאיר יצחק הלוי בשל האבל על פטירת אחותו היום. ההתקזזות בחוק יסוד: הכנסת סוכמה שתהיה מול ח"כ גילה גמליאל ובשאר החוקים מול ח"כ בן צור. למרות הסיכום, גדעון סער וחבריו לקואליציה ביזו את כבודו ואמונתו של ח"כ הלוי והביאו אותו להצבעות תוך הפרת קיזוז ורמיה וחוסר התחשבות עם אבלו הכבד. אבדה הבושה".

יו"ר סיעת יש עתיד ומ"מ יו"ר הקואליציה, ח"כ בועז טופורובסקי: "כמה רחוק יילכו באופוזיציה. כמה שפל. כמה נמוך. מלווית אחותו, היה צריך להחזיר את ח"כ הלוי להצבעות במליאה, לאחר שהאופוזיציה הפרה קיזוז. חילול השם והמוות. בושה!".

ח"כ שלמה קרעי: "ממשלת ההונאה. הם פשוט לא יודעים להתנהל אחרת! בינתיים, ההצבעה נמשכת במליאה. גילה גמליאל מקוזזת ולא נמצאת כאן והקואליציה לא משחררת את מאיר יצחק הלוי לבית האבל. בלתי נתפס!".

ח"כ מירי רגב: "כמה נמוך הקואליציה הזאת יכולה לרדת, שוב הם מצליחים להתעלות על כל דמיון. נתנו קיזוז לח"כ מאיר יצחק הלוי שאמור לשבת שבעה, היינו אנושיים, זה מקרה הומניטרי. מה הם עושים? הם משתמשים בקיזוז שנתנו להם כדי לגנוב את ההצבעה. כי לגנוב הצבעה מתעלה על כל אבל. בעוד מי שקיזזנו אינה נמצאת בכנסת".

ח"כ מיקי זוהר: "‏הליכוד נתן לח"כ מאיר יצחק הלוי קיזוז לאור האבל בו הוא שרוי. הפלא ופלא, גדעון סער מנחה אותו להגיע בכל זאת להצבעות. הרמייה והשקרים ממשיכים. איזה בזיון".

ח"כ מיכל וולדיגר ממפלגת הציונות הדתית הגיבה לבואו של ח"כ הלוי מהלווית אחותו, למרות הקיזוז: "נדהמת לגלות את חברי מאיר יצחק הלוי, שאיבד היום את אחותו, במליאה, מצביע, בעוד האופוזיציה התקזזה אתו ללא תנאי. זהו התרגיל הכי נמוך של הקואליציה. הם הכריחו אותו להגיע למליאה. חוסר אנושיות. פשיטת רגל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים