שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ מאיר פרוש עוקץ את חברי סיעתו
בראיון ברדיו
בראיון ל'קול חי' אומר פרוש כי חבריו לסיעה שאינם מגיעים לוועדות נחשבים כ'נכבדים'. פרוש מוסיף כי הצעת החוק לגבי המדיח אינה הטרלה כלל וכלל
השר לענייני ירושלים ומורשת מאיר פרוש | צילום: בחזית מדיה

בראיון שנערך הערב ב'קול חי' עם ח"כ מאיר פרוש הוא התייחס לשלל דברים העומדים על הפרק, ביניהם הצעת החוק החדשה שלו, התקציב, הכסף מעבאס ועל ה'מעמד' בין חברי סיעת יהדות התורה.

על מתנתו ה'נדיבה' של עבאס אמר: "המחשבה של עבאס לתת לנו כסף לא מגיע מנדיבות. הוא שחקן פוליטי לא רע, וטוב לו להיראות כדואג לחלשים. גם אם הוא חושב על שיתוף פעולה עתידי איתנו, אנחנו לא איתו באותו קו מחשבה".

ומה לגבי התקציב? "התקציב יעבור ברוב דחוק, ולכן ברגע הקריטי אפשר להפיל אותו. כשהליכוד נפל ב-99, כל אחד רצה אז להיות רה"מ, וגם עכשיו יש שם קבוצה. אצלנו ביהדות התורה יש חברים שלא משתתפים בוועדה, כאלה שהם יותר 'נכבדים' עם יותר מעמד".

"אני וחברי ח"כ אייכלר לא דיברנו נגד נתניהו, רק דרשנו שינסו להטיל על מישהו אחר מהימין את מלאכת ההרכבה לפני הקמת הממשלה, ההתבטאויות החריפות שלנו נגד הממשלה, היא כי הציבור כאוב".

בעניין חוק מדיח הכלים הגיב: "הגשתי חוק לממן מדיח כלים לכל משפחה עם 4 ילדים – שנועדה כדי לעזור, לא 'להטריל', למה ביום שישי הם לא סוגרים את הכותל בפני נשות הרפורמים?, הרי ב'מרתון ירושלים' סגרו שכונות – ושתקנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים