שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ מיכל שיר ושרן השכל מהליכוד עורקות ל'תקווה החדשה'
מרד בליכוד
למרות שהכחישו כי יתמכו בגדעון סער, הלילה היו אלו שתי הח"כיות בליכוד המזוהות עמו שלא הביעו תמיכה בהצעת הליכוד. יו"ר הקואליציה: "נפעל להכריז עליהן כפורשות"
מליאת הכנסת בעת החוק לדחיית העברת התקציב | צילום: צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

הדרמה שנרשמה הלילה במליאת הכנסת לא באה לידי ביטוי במרד במפלגת 'כחול לבן', נדמה שלאחר ההכחשות הנמרצות של חברות הכנסת מיכל שיר ושרן השכל מהליכוד, שהכחישו בתוקף לפני כשבועיים כי בכוונתן להצטרף למסגרת הפוליטית החדשה שהקים גדעון סער, שינו לפתע את עמדתן ובאופן מפתיע הביעו הסתייגות מהצעת הליכוד לפשרה.

בעוד חברת הכנסת שרן השכל לא הופיעה להצבעה בניגוד לתקנון המפלגה, הרי שחברת הכנסת מיכל שיר התייצבה ברגע האחרון במליאה והצביעה נגד. כעבור זמן קצר צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אני שלמה עם מצפוני לעשות את המעט שביכולתי כדי לסיים את המופע המביך הזה של ממשלה תקועה ומסוכסכת שמחזיקה מדינה שלמה בת ערובה של כסאות פוליטיים ולכן אתפטר מהכנסת ואצטרף ל״תקווה חדשה״ בראשות גדעון סער". 

יצוין, כי בשעה 15:00 צפויה ח"כ שיר להתייצב בפני יושב ראש הכנסת ח"כ יריב לוין ולמסור לו את מכתב ההתפטרות. הבא בתור ברשימת הליכוד לכנסת שיושבע בח"כ עם התפטרותה של שיר, הוא פעיל הימין הוותיק שבח שטרן בן ה- 69 תושב שילה. בהנחה שחברת הכנסת השכל תתפטר גם היא מחברותה בכנסת, הרי שהבא בתור ברשימה הוא הח"כ והשר לשעבר איוב קרא.

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר הודיע כי יפעל להכריז על הח"כיות הסוררות כעל פורשות ובכך למנוע מהן להתמודד לכנסת הבאה במסגרת מפלגה קיימת כפי שקובע תקנון הכנסת. "לאחר שביקשתי להכריז על יפעת שאשא ביטון כפורשת, אבקש להכריז כך גם על ח״כ מיכל שיר ועל ח״כ שרן השכל". אמר זוהר.


הוא הוסיף, כי "שיר הצביעה בניגוד לעמדת הסיעה והשכל סירבה להגיע להצבעה וזאת בניגוד לעמדת סיעת הליכוד שעשתה הכל כדי למנוע את הבחירות. הגיע הזמן לשים סוף לאלו שמנצלים את תנועת הליכוד ופועלים נגדה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים