שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ח"כ מעוז דורש הסברים משר החקלאות
בעקבות המחסור בחלב
בשאילתה שהגיש ח"כ אבי מעוז הוא דורש משר החקלאות הסבר והתנצלות על המחסור בחלב: "אני מצפה מהשר פורר לעמוד בפני הציבור ולהסביר מדוע המשרד לא נערך כראוי"
אבי מעוז | צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

בעקבות המחסור החמור בחלב בשבועות האחרונים סביב תקופת החגים, פנה חה"כ אבי מעוז בשאילתה לשר החקלאות בעניין "מצפה מהשר לעמוד בפני הציבור ולהסביר לו מדוע המשרד לא נערך כראוי לקראת החגים".

משבר החלב מגיע לכנסת. יו"ר מפלגת נעם חה"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) פנה בשאילתה אל שר החקלאות ופיתוח הכפר, השר עודד פורר, על מנת שהאחרון יתן מענה לציבור בעקבות המשבר.

בשאילתה מציין חה"כ מעוז כי בתקופת החגים האחרונה היה מחסור משמעותי בחלב בכל רחבי הארץ, בשל חוסר יכולת המחלבות לספק חלב בתקופת ימי השבתון המרובים. זאת למרות שלוח השנה היה ידוע מראש. על כן שואל מעוז את השר בשאילתה מדוע לא נערך משרד החקלאות מראש למחסור הצפוי מול הגורמים הרלוונטיים? כמו כן, על מנת שמקרה כזה לא יקרה גם לקראת פסח ובחגים בשנים הבאות, שאל מעוז את השר פורר כיצד משרד החקלאות נערך למניעת הישנות התקלה.

נזכיר כי במהלך החודש האחרון, וגם בימים אלו, נרשם חוסר בחלב בחנויות המזון. בחלק מהרשתות המזון הגדולות וכן הסופרים השונים אף נאלצו להגביל את קניית החלב ומספר הקרטונים לצרכנים, ולפי הדיווחים המחסור יימשך לעוד שבוע לפחות.

"השר פורר ומשרד החקלאות חייבים קודם כל לתת תשובות ברורות לציבור", מסביר חה"כ מעוז את סיבת הגשת השאילתה, "בסופו של דבר חלב הוא מוצר בסיסי בכל בית בישראל והמחסור פגע באזרחי ישראל. לכן אני מצפה מהשר פורר לעמוד בפני הציבור ולהסביר לו מדוע המשרד לא נערך כראוי לקראת החגים, גם ביצור וגם בשינוע לכל רחבי הארץ, וכן כיצד הם מתכוונים לייעל את עצמם על מנת שדבר כזה לא יקרה פעם נוספת. כולי תקווה שפנייתי לשר תענה בהקדם והציבור יקבל את התשובות המגיעות לו" הוסיף מעוז.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים