שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ מעוז דורש: לאפשר פעילות פרלמנטרית תקינה
בעקבות ביטול התו
ח"כ מעוז: "אירועי ספורט, תרבות ועסקים יתקיימו כבשגרה – ורק הפעילות הפרלמנטרית של חברי הכנסת תוגבל?
ח"כ אבי מעוז | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

אמש ביטל קבינט הקורונה את התו הירוק, למעט במקומות בעלי סיכון גבוה להדבקה. למרות זאת, בצעד תמוה, בכנסת מגבילים את חברי הכנסת – והורו לקיים את כנס השקת השדולה לזהות יהודית בזום.

בשבוע הבא ביום שני יתקיים אירוע השקה לשדולת הזהות היהודית בכנסת. אלא שח"כ אבי מעוז, העומד בראש השדולה, הופתע כשקיבל הודעה ממחלקת הטקסים והאירועים של הכנסת, לפיה תיאסר כניסת אורחים לשדולה, ואף תוגבל השתתפות חברי הכנסת. בעקבות כך פנה מעוז במכתב ליו"ר הכנסת מיקי לוי, עוד לפני ישיבת קבינט הקורונה אמש, וביקש להשוות את הפעילות בכנסת לפעילות בשאר המשק. "ברור ומובן לי הצורך להיזהר ולהישמר בתקופת מגיפה, ובמיוחד בגל הנוכחי, אולם לאור העובדה כי המשק ללא מגבלות על אירועים והכנסת מתנהלת על פי מתווה התו הירוק, דיוני הוועדות מתקיימים בנוכחות פיזית של ח"כים ומוזמנים, וגם בבית הכנסת ובחדרי הסיעות לא מגבילים את הכניסה בצורה שכזאת, ראוי שלא להגביל גם את האפשרות לערוך כנסים שכאלה, שהינם משמעותיים לעבודת הח"כים".

מעוז הוסיף כי "שדולה זו מבטאת את לב ליבה של העבודה הפרלמנטרית שלשמה אני שלוח מטעם הציבור. שליחותי הציבורית כח"כ יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה המיטבית ע"י כינונה של שדולה זאת ותחילת עבודתה".

לסיום כתב מעוז, "אשר על כן, אבקש להשוות את האפשרות לעריכת כנס ההשקה לשאר פעילויות הכנסת והמשק כולו".

הבוקר, לאחר החלטת קבינט הקורונה לבטל את הקו הירוק למרבית התחומים בישראל, מוסיף ח"כ מעוז: "האם בישראל יתקיימו אירועי ספורט, תרבות ועסקים כבשגרה – ורק הפעילות הפרלמנטרית של חברי הכנסת תוגבל? מדובר במצב הזוי, שאם לא ישונה מיידית לא תיוותר ברירה אלא להגיע למסקנה שהקואליציה משתמשת בקורונה בכדי להצר את צעדיהם של חברי הכנסת מהאפוזיציה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים