שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ מעוז: "הגיע הזמן לקום ולעשות מעשה"
מסר לגנץ
מעוז התייחס לפרסום אמש לפיו בחלק הסגור של ישיבת סיעת כחול לבן בשבוע שעבר הקריא שר הביטחון בני גנץ הודעת וואטסאפ ויראלית ששטפה את המדינה
ח"כ אבי מעוז | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, (הציונות הדתית) התייחס לפרסום אמש לפיו בחלק הסגור של ישיבת סיעת כחול לבן בשבוע שעבר, הקריא שר הביטחון בני גנץ הודעת וואטסאפ ויראלית ששטפה את המדינה, ובה איומים של גורמים ערביים עלומי שם להשתלט על מדינת ישראל, ועל תגובתו של שר הביטחון בני גנץ.

"ההודעה שהקריא שר הביטחון בני גנץ, אכן משקפת מצב חמור ביותר שמדינת ישראל הלכה והידרדרה אליו לאורך שנים, וביתר שאת בשנה האחרונה. ומה היה לשר הביטחון לומר על הדברים הללו? לדבריו, לאור המציאות שניכרת גם בשטח, ואני מצטט: "עתידה של המדינה בסכנה… אם לא נשקיע בגליל ובנגב, נקבל בפועל הסכם לחלוקת המדינה. ועתידה של המדינה היהודית עלול להסתיים בין גדרה לחדרה"".

"אדוני שר הביטחון. ראשית, אני לא מבין למה אתה אומר שצריך להשקיע בגליל ובנגב, כאילו שזה לא נעשה עד עכשיו. הרי הממשלה שאתה חבר בכיר בה משקיעה בנגב ובגליל עשרות מיליארדי שקלים. כל דרישה של מנסור עבאס וחבריו מתקבלת ברצון רב. הכל כדי לשמר את הקואליציה המתפוררת שלכם".

"שנית, וברצינות, אתה שר הביטחון ואתה שותף בכיר בקואליציה. אם אתה סבור שמצבה הביטחוני של מדינת ישראל וזהותה היהודית נמצאים בסכנה ואתה לא פועל כדי לשנות את המצב, ולא רק זאת, אלא אתה מקיים את הממשלה הרעה הזאת, שחברה לאויבינו ומפנקת אותם במתת ובאתנן בלתי מוגבלים על חשבון ביטחונם ורווחתם של אזרחי ישראל, אז מלוא האחריות על המצב הזה מוטלת עליך".

"אדוני שר הביטחון, זו לא שאלה של השקעות אלא שאלה של צדקת הדרך. רק מי שמאמין בצדקת הדרך של עם ישראל, בצדקת הדרך של המדינה היהודית, יכול להתמודד עם מי שקמים עלינו להשמידנו. הגיע הזמן לקום ולעשות מעשה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים