שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ מעוז: "'ימינה' – קבלני ביצוע של ליברמן"
מתווה הכותל
חה"כ מעוז אמר כי "מצווה לעשות כל מה שאפשר להעביר את הממשלה הרעה הזו מהעולם, בכל הדרכים החוקיות האפשרויות, קודם כל בגלל החילול ה', ש'הגוי אשר בקרבך'"
חה"כ אבי מעוז | צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

לקראת כינוס הוועדה לשירותי דת יהודיים בראשות חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, אשר צפוייה לדון הבוקר (ב') במתווה הכותל אותו מקדם השר לשרותי דת מתן כהנא, התייחס יו"ר מפלגת נעם חה"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) אל אנשי ימינה, אותם כינה "קבלני הביצוע של ליברמן", והסביר מדוע מעשיה של הממשלה פוגעים בצורה אנושה בזהותה היהודית של המדינה "אנחנו כבר שנים מתמודדים עם רוחות זרות שמשפיעות על מדינת ישראל. במשך ארבעים השנים האחרונות, נכנסה רוח הפוסט מודרנה למדינת ישראל, ופשוט עוקרת את האמת", אמר מעוז.

לדבריו של מעוז "מה שמצופה מאיתנו, זה להציף את ההבדלים. התרבות המערבית מטשטשת את ההבדלים, בין ארץ ישראל לחו’’ל, בין גבר לאישה, בין שבת ליום חול ובין יהודי לגוי. כשהקמנו את נעם, רצינו להדגיש את ההבדל הבריא ’’המבדיל בין קודש לחול,בין אור לחושך וכו’. ראינו שהרימו שלט בו היה כתוב "אבא אמא – משפחה", אך הורידו מיד את השלט. לכן היה לנו מאוד חשוב להיכנס לכנסת", סיפר יו"ר נעם.

עוד הוסיף ח"כ מעוז כי "מצווה לעשות כל מה שאפשר להעביר את הממשלה הרעה הזו מהעולם, בכל הדרכים החוקיות האפשרויות. קודם כל בגלל החילול ה', ש"הגוי אשר בקרבך" שותף בהנהגת המדינה, כפי שהרב צבי יהודה התבטא על מצב כזה. דבר שני זה הפרוגרסיביות והפוסט-מודרנה, כל האוירה שהשמאל הרדיקלי בתוך הממשלה עושה. השנאה העצמית של השמאל הרדיקלי – אני מתחלחל כל פעם מחדש. זה דבר שמשאיר רושם על הציבור, וגורם לתודעה נוראה ואיומה" הוסיף הח"כ.

את הדברים אמר חה"כ מעוז במהלך מפגש שקיים אמש (א') עם תושבים ביישוב עלי כחלק מהמפקד שעורכת מפלגת נעם בימים אלו במטרה להגדיל את כוחה. עד כה אלפי אנשים התפקדו למפלגה והיא זוכה לתמיכה של רבנים רבים שהתפקדו אף הם וכן קראו לציבור להתפקד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים