שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ מעוז: "פוטין רוצה לגייס את בנט לק.ג.ב."
סונט ברה"מ
מעוז במליאה: "מי שמסוגל לבגוד בערכיו, או במה שמוצג כערכיו, הוא יעד אידיאלי לגיוס של סוכנות ביון. אז כראש ארגון ביון בדימוס, מה עושה פוטין? הוא מזהה אותו"
ולדמיר פוטין ונפתלי בנט | צילום: קובי גדעון, לע"מ - Frederic Legrand - COMEO, שאטרסטוק

יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז, הציג במליאה, כיצד הנשיא פוטין גייס את בנט כסוכן. לדברי מעוז, פוטין מזהה את התכונות של בנט – אופורטוניזם ונטישת ערכים כחולשה ומנצל זאת.

"בסוף השבוע האחרון נפגש ראש הממשלה בנט עם נשיא רוסיה פוטין", פתח חה"כ מעוז, "פוטין, כידוע, עבד בק.ג.ב. ועמד בראש שירות הביטחון הפדרלי, שהחליף את הק.ג.ב. כאשר ארגון ביון רוצה לגייס משתפי פעולה בקרב מדינה מסוימת, איזו יכולת נפשית הוא מחפש?, הוא מחפש את היכולת לבגוד ולנטוש ערכים וחברים".

מעוז אומר כי פוטין מזהה את חולשותיו של בנט "מי שמסוגל לבגוד בערכיו, או במה שמוצג כערכיו, הוא יעד אידיאלי לגיוס של סוכנות ביון. אז כראש ארגון ביון בדימוס, מה עושה פוטין? הוא מזהה, וזה לא קשה במיוחד במקרה דנן, את תכונות האופורטוניזם ונטישת הערכים, עד כדי התעוזה להתמנות לתפקיד ראש ממשלה בניגוד גמור לרצון הבוחר, וברמיסת כל הבטחה והתחייבות שנתן, ועוד אחרי זה להעז לומר היום בישיבת סיעה, ואני מצטט 'אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי'. כנראה שכשאין ערכים, אז אין מה לשנות", ציין מעוז.

מעוז הציג את השלבים הבאים במלאכת הגיוס של פוטין "השלב השני הוא להזמין את יעד הגיוס לביקור רשמי, ולעטוף אותו בחיבוקים. בשלב הבא דואגים, שמפאת התארכות הפגישה וקדושת השבת, ראש הממשלה ייאלץ לשבות ברוסיה. לסיום מזמינים את ראש הממשלה יחד עם רעייתו לביקור נוסף. כך נוצרת התחושה בקרב המגויס שהוא חשוב ומשמעותי, אפילו בעיני מנהיגי העולם", אומר יו"ר נעם.

עוד ציין מעוז מה היה חשוב לבנט לעדכן את הציבור מהפגישה, על המרפק לאלקין "אדוני ראש הממשלה, נפלת בפח שכולו עטוף בשוקולדים ומרציפנים. כמו כל ילד שמחפש להרגיש רצוי ולקבל יחס חם ומחבק, כך גם ראש הממשלה בנט עסוק באובססיביות בניסיון לקבל מבית ומחוץ לגיטימציה למעשי הרמייה והנוכלות שלו. ועל מה חשוב לבנט לדווח לציבור אחרי ביקור שכזה? על זה שהשר אלקין נרדם באמצע הפגישה, על המרפק שהוא הכניס לו, ועל הצחוק של פוטין. פשוט גן ילדים", דברי מעוז.

לסיום אמר מעוז: "אדוני ראש הממשלה, הגיע הזמן שתפנים – התפקיד הזה גדול עליך בכמה מידות. אין לך לצערי לא את היכולת, לא את הכישורים, לא את הסמכות והאחריות, לא את הלגיטימציה הציבורית ובטח לא את הערכים הנדרשים והחוסן המוסרי, למלא את התפקיד הרם והנשגב – ראש ממשלתה של מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. יפה מאד!! אהבתי!
    גן ילדים אלקין ובנט עשיתם בושות לכולנו,חפשו עבודה שתואמת את היכולות שלכם!

  2. אולי הוא יכנס לק.ג.ב ויהיהעליו שם תואר
    ק.ג.ב
    קוף
    גלמוד
    בנט
    ראשי תיבות ק.ג.ב

  3. מעוז חבר כנסת מוכשר עם כושר ביטוי מרשים. נציג היהדות הנאמנה. הלואי שכל החכים הדתיים היו כאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים