שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ משה גפני: "כולנו מיכאל ביטון"
תמיכה מהאופוזיציה
חבר ועדת הכלכלה ח"כ אורי מקלב לאחר הודעת יו"ר הוועדה כי לא יצביע עם הקואליציה: "ח"כ ביטון משקף שליחות ציבורית אמיתית מהי תוך שהוא דואג לחלשים ולפריפריה"
חה"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חבר ועדת הכלכלה ח"כ אורי מקלב לאחר הודעת יו"ר הוועדה כי לא יצביע עם הקואליציה: "ח"כ ביטון משקף שליחות ציבורית אמיתית מהי תוך שהוא דואג לחלשים לפריפריה ולקשישים, ועושה את עבודת הציבורית בצורה הטובה ביותר לאחר שמשרדי הממשלה אינם נותנים תשובות. הכנסת היא הריבון ולא הממשלה".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "הפגיעה של הרפורמות בשכבות החלשות היא קשה מנשוא. אנחנו תומכים בח"כ מיכאל ביטון במאבקו הצודק למען השכבות החלשות. כולנו מיכאל ביטון!"

ח"כ יעקב אשר: "מילון מעודכן לקואליציית בנט-לפיד: זועבי דורשת תקציבים עבור נצרת, כפר קאסם וכפר כנא – "צרכים אמיתיים". מיכאל ביטון שדואג לשכבות החלשות של בית שאן ודימונה – "סחטנות של עריק". מקומם".

מנכ"ל ש"ס ח"כ חיים ביטון בתגובה להודעת ח״כ מיכאל ביטון: "מבקש לחזק את ידידי חבר הכנסת ויו״ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון על הצהרתו הבוקר. רק לפני יומיים נאמתי מעל דוכן המליאה וביקשתי לחדול ממכירת החיסול של מדינת ישראל לכל צייצן ודורש. ככל שיותר גורמים בממשלה ישלימו במהרה עם העובדה שנתניהו יחזור להיות ראש הממשלה בקרוב כך תנצל מדינת ישראל".

ח"כ אתי עטיה בתגובה להצהרתו של יו"ר ועדת הכלכלה: "‏מחזקת את חה"כ מיכאל ביטון שמעביר סדרת חינוך לממשלה האטומה. לפחות המיליונים שהוא יקבל מלפיד כדי להצביע עם הקואליציה ילכו לאוכלוסיות מוחלשות".

חבר הכנסת אופיר כץ: "מאבק מוצדק ביותר של חה״כ ביטון, שרת התחבורה מרגע כניסתה לתפקיד רומסת את הפריפריה והחלשים. זו המהות של הקואליציה הזאת- כבוד של מלכים לחברי הכנסת של רע״ם ומרצ, והתעלמות מוחלטת מחבר כנסת מזרחי מהפריפריה".

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה להודעת ח"כ מיכאל ביטון: "מברכים את עמידתו לצד הנהגים מול שרת התחבורה שכשלה ורמסה את התחבורה הציבורית. שרת התחבורה חושבת שהיא יכול להתעלם מהכנסת, מהנהגים ורק לנהל את המדינה בסטוריז בטיקטוק. אנחנו מברכים את ביטון על עמידתו האיתנה, ויחד נציל את התחבורה משרת התחבורה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים