שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » ח"כ סופר דורש לדחות את פתיחת שנת הלימודים
בעקבות התחלואה
"שנת הלימודים הנוכחית עתידה להתחיל לפני חגי תשרי, דבר הטומן בחובו סכנה לכניסת משפחות רבות לבידוד או לחולי בחגים בעקבות הידבקות של אחד מבני המשפחה" כתב סופר
ח"כ אופיר סופר | צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אופיר סופר מסיעת הציונות הדתית פנה היום לשרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון בבקשה שתשקול את דחיית פתיחת שנת הלימודים ל-1.10 לאור התחלואה הגוברת והחשש שפתיחת שנת הלימודים ב-1.9 תביא להגדלת מספר המאומתים והחולים קשה.

"פתיחת שנת הלימודים בעוד חודש עשויה להגיע לאחר ירידה בתחלואה ועם מספר מחוסנים גדול יותר בהרבה". חשוב לציין שבחודש ספטמבר ילמדו תלמידי ישראל כ-11 ימי לימוד כאשר בתווך נמצאים חגי תשרי".

המכתב המלא לשרה ואשר נשלח כם לרה"מ ולשר הבריאות: "בימים אלו מדינת ישראל מתמודדת עם התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה. בדומה למדינת ישראל, גם במדינות אחרות בעולם הראשונים להיפגע מההתפרצות המחודשת הם האזרחים הלא מחוסנים (שיש לעודד אותם להתחסן בהקדם) ובפרט תלמידי בתי הספר שטרם קיבלו חיסון עקב גילם הנמוך או עקב סיבות אחרות שבגינם לא התחסנו".

"שנת הלימודים הנוכחית עתידה להתחיל לפני חגי תשרי, דבר הטומן בחובו סכנה לכניסת משפחות רבות לבידוד או לחולי בחגים בעקבות הידבקות של אחד מבני המשפחה או יותר בבתי הספר בעיקר".

"אי לכך ובהתאם לאמור לעיל אבקשכם לדחות את פתיחת שנת הלימודים לתאריך 1.10.2021 בו על פי הצפי צפויה התחסנות נרחבת יותר בחיסון השלישי לצד עידוד התחסנות בני נוער ואזרחים נוספים בחיסון הראשון והשני- דבר שיביא ככל הנראה לירידה בנתוני ההדבקה הארציים בכלל ובבתי הספר בפרט".

"דחיית שנת הלימודים למועד האמור תגרום 'להפסד' של 11 ימי לימוד בסך הכולל, התועלת שבוויתור על 11 ימי לימוד ושמירה על בריאותם של תלמידי ישראל עולה על הפסד ימי הלימוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים