שיתוף
תגובות
כללי » ח"כ סעיד אלחרומי הלך לעולמו מהתקף לב
הלילה במפתיע
אלח'רומי היה רק בן -49 במותו, כזכור, אלח'רומי היה חבר הקואליציה היחיד בממשלה זו, שנמנע בהצבעה על כינון הממשלה ובחר שלא לתמוך בה
ח"כ סעיד אלחרומי | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חבר הכנסת סעיד אל-חרומי מסיעת רע"ם, נפטר הלילה (ד') בבית החולים סורוקה בגיל 49, לאחר שלקה בהתקף לב. לאחרונה נבחר לכהן כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה.

את דרכו המקצועית, התחיל אלח'רומי כשהוא מלמד בבית ספר תיכון בשגב שלום, ולימים נבחר לראשות המועצה המקומית, וכיהן בתפקיד זה עד שנת 2008. בשנת 2002 נבחר אלחרומי למזכ"ל התנועה האסלאמית, ובתפקיד זה כיהן עד שנבחר בשנת 2014 לסגן יו"ר התנועה, אותו מילא עד היום.

בשנת 2017 נכנס לכנסת העשרים במסגרת הסכם הרוטציה ברשימה ובבחירות האחרונות, הוצב במקום ה-15 ברשימה המשותפת.

כזכור, אלח'רומי היה חבר הקואליציה היחיד בממשלה זו, שנמנע בהצבעה על כינון הממשלה ובחר שלא לתמוך בה. זאת, בשל עמדותיו הברורות שלא עמדו בקנה אחד עם אלו של ממשלת בנט-לפיד.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד לחבר הכנסת סעיד אלחרומי: "כואב בתדהמה את לכתו בטרם עת של ידידי סעיד אלחרומי יו״ר ועדת הפנים של הכנסת ואיש הנגב. בשלל תפקידיו היה סעיד שליח ציבור מאיר פנים ונבון שייצג נאמנה את החברה הבדואית בנגב. תנחומיי מקרב לב למשפחתו וחבריו לדרך".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, כתב בטוויטר על מותו של ח״כ סעיד אלחרומי:‏ "בתדהמה ממותו הפתאומי של ח״כ סעיד אלחרומי. בחודשים האחרונים ח״כ אלחרומי עמד בקשר רצוף איתי ועם לשכתי, הציע עצות ורעיונות לתוכניותינו למגזר הערבי. הוא היה משרת ציבור לעילא ולעילא. ‏תנחומים למשפחתו הכואבת".

בתנועה האסלאמית ספדו לאלחרומי: "בנו של הנגב, בנו של החברה הערבית ושל העם הפלסטיני. שאלוהים ירחם ושילווה אותו בשלום".

גם יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, ספד לו בעמוד הפייסבוק, וכתב: "מסתפקים בגורלו של האל, התנועה האסלאמית מתאבלת. סעיד אל חורומי, אבן הנגב, בן העדה הערבית והעם הפלסטיני שלנו".

יו"ר סיעת העבודה רם שפע: "נדהמתי לראות את הבשורה על מותו הפתאומי הלילה של חברנו חבר הכנסת סעיד אלחרומי, עוד מתקשה לעכל. אני רוצה לשלוח תנחומים כנים למשפחתו, למפלגת רע"מ ולחבריו הרבים בנגב עבורם פעל במשך שנים. כואב ועצוב ביותר".

ח"כ ענבר בזק מיש עתיד ספדה: "ח"כ סעיד אלחרומי, יו"ר ועדת הפנים בכנסת ויו"ר הוועד העליונה לערביי הנגב, איש חינוך ועשיה, אדם שפעל רבות לקידום החברה הבדואית ואיש חכם ונעים הליכות, הלך לעולמו בטרם עת, בן 49 בלבד. תנחומיי למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים