שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ יואב קיש: "יולי אדלשטיין מועמד ראוי"
"צריך פריימריז"
במהלך ראיונות שקיימו היום לכלי התקשורת חברי הכנסת צחי הנגבי ויואב קיש מהליכוד הם התייחסו לנושא הסוער של הודעת אדלשטיין על התמודדות מול נתניהו ועוד נושאים
אדלשטיין, קיש, נתניהו, ליצמן, אוחנה | צילום: מירי שמעונוביץ', לע"מ

ח"כ צחי הנגבי מהליכוד התראיין ל'קול ברמה' והתייחס לשלל נושאים העומדים על הפרק. הנושא הראשון והסוער אליו התייחס הנגבי זה הודעת ח"כ יולי אדלשטיין כי יתמודד מול נתניהו בפריימריז שיתקיימו בליכוד.

"אני לא יודע את צפונות נפשו של יולי אדלשטיין, זכותו להציג את מועמדותו. גם נתניהו התמודד מול שרון, כשהאחרון היה ראש ממשלה מכהן, זו טבעה של מפלגה דמוקרטית. נתניהו רוצה את ההתמודדות הזו לא פחות מאדלשטיין, גם לו יש אינטרס להראות את כוחו בליכוד".

על הסערה השניה שמתחוללת בליכוד והיא הצעת החוק של ח"כ אמסלם נגד ח"כ ברקת, אומר הנגבי: "עדיין לא ראיתי את החוק שהגיש ח"כ אמסלם, לכן לא גיבשתי עמדה. אני מאמין שכשהחוק יעלה להצבעה בכנסת, זה יובא לדיון בתוך סיעת הליכוד ושם יגבשו עמדה אחידה".

ח"כ צחי הנגבי התייחס לתפקודו של ראש הממשלה נפתלי בנט: "משהו עובר על נפתלי בנט, תראה את הנאום המוזר שלו באו"ם לפני מספר שבועות וההתבטאות הפוגענית שלו מול החרדים. האיש במצוקה, הוא רואה את הסקרים ומבין שאין ציבור שתומך בו".

בתוך כך, ח"כ יואב קיש מהליכוד התראיין אף ב'קול ברמה' והתייחס בראשונה לסערת אדלשטיין: "זכותו של כל אדם במפלגה דמוקרטית להציג את מעמודתו ולהתמודד. אנחנו במאבק מאוד עיקש נגד הממשלה, ויש פה טעם נפגם בעניין הזה של ההתמודדות שלו".

"היום שיש אנשים שרוצים להתמודד, צריך לעשות פריימריז בהקדם" אומר ח"כ קיש. "זה יכול לייצר אווירה לא טובה שיש רצון להתמודד ולא לאפשר זאת, זה עשוי לייצר אי יציבות בתנועה. אני אנסה לשכנע את חיים כץ שזה הדבר הנכון".

"צריך לעשות פריימריז, זה המנגנון וזו הדרך. הכי חשוב שמי שהפסיד יקבל את זה, אני קיבלתי". על החוק נגד ברקת: "אני לא מכיר את החוק של אמסלם. ראוי שיהיה משהו בין לבי".

בראיון לגל"צ אומר ח"כ יואב קיש: "יולי אדלשטיין הוא מועמד ראוי, לכל אחד מותר להתמודד במפלגה דמוקרטית. אבקש מיו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כ"ץ, להקדים את הפריימריז. אתמוך בנתניהו – הוא מנהיג בליגה אחרת"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים