שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ רז התבטא בנושא ההתיישבות ועורר סערה
הח"כים מימין זועמים
ח"כ בן גביר אמר, "מה שעשו לילדי תימן, רז רוצה לעשות למתיישבים. מתבייש שאני והוא מאותה העדה. התפיסה היא מעוותת אבל הביקורת היא לא כלפיו, אלא כלפי הממשלה"
מוסי רז | צילום: אתר הכנסת

חבר הקואליציה מוסי רז קורא לרשויות הרווחה להוציא ילדים של מתנחלים מהיישובים בהתיישבות הצעירה "שיגורו אצל משפחות אומנה".

בפתח הראיון אמר רז: "הם הקימו ישובים איפה שהם רצו וזה גרם לחיילים בצה"ל להיהרג בהגנה על המקומות האלה. כדי שלא יסבלו, שירותי הרווחה צריכים לקחת את הילדים שלו ולהעביר אותם לישראל – שיגורו אצל משפחות אומנה".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיב לדברים. "אז השותף הבכיר של בנט ושקד קורא לשירותי הרווחה להוציא את ילדי המתיישבים מהוריהם ולשלוח אותם למשפחות אומנה בתחומי ישראל הקטנה".

"שמאלנים מטורללים בשולי המחנה תמיד היו. בנט ושותפיו הפכו אותם ואת עמדותיהם ההזויות למרכז קבלת ההחלטות וההנהגה במדינת ישראל. תודה נפתלי. תודה איילת", דברי סמוטריץ'.

ח"כ איתמר בן גביר אמר, "מה שעשו לילדי תימן, רז רוצה לעשות למתיישבים. מתבייש שאני והוא מאותה העדה. תפיסת העולם שלו היא מעוותת אבל הביקורת היא לא כלפיו, אלא כלפי ממשלת ישראל: נפתלי, גדעון ואיילת שהבטיחו להסדיר את ההתיישבות הצעירה, יושבים היום בקואליציה עם אלו שרוצים להרוס ולפגוע בהתיישבות הצעירה".

גם פורום ההתיישבות הצעירה הגיב לדברי חבר הכנסת רז וכתב, "שירותי הרווחה צריכים להוציא את הילדים מהבית של מוסי רז כדי שלא יהפכו לאנשים בזויים כמוהו".

מועצת יש״ע הגיבה "מוסי רז ממשיך להציג משנה חולה של פעיל חמאס ולא של חבר כנסת בקואליציה. זו אמירה מנותקת שמראה עד כמה השמאל הקיצוני עיוור לכאב של האחר. לא נהסס לעמוד מאחורי משפחות שיחליטו לתבוע אותו על לשון הרע".

מוסי רז עצמו צייץ מאוחר יותר, "בדיגיטל של גל"צ מסתובב ציטוט פייק שלא נאמר על ידי מעולם. איתי זר שאל אותי מה לעשות כדי שילדיו לא יסבלו יותר מחוסר השירותים.

הצעתי לו לעבור עם ילדיו לתוך גבולות ישראל – או להעבירם למשפחת אמנה. כמובן שלא התייחסתי לכלל המתנחלים ודיברתי בגוף יחיד ולא כפי שמופיע באתר גלי צה"ל. מצפה מגל"צ למחוק את הציטוט ולהתנצל".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. משה מזרחי (רז) ממר"צ השרץ, כבר נתפס פעמים רבות ע"י עו"ד שפטל בשקרים ופייק ניוז. הנדוס התודעה השמאלני בפעולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים